Bukett prøver på nr 1 <3

Den var mistenkelig lik den i går - satser på at den bare er litt forvirret og stiger igjen i morgen! :)
 
Takk for at dere er med å holder håpet mitt oppe!! Jeg må innrømme at jeg har mistet litt trua nå... ting kan enda skje da... men jeg hadde skikkelig trua her om dagen, men velger nå å forberede meg på at det ikke har klaffet så får jeg heller bli positivt overrasket...! ;-)
 
Så kjipt med negativ test, det var jo ikke det jeg ville lese :( Håper streken bare er litt sjenert, det er er virkelig din tur nå altså! ❤️
 
Håper tempen går opp og spiren sitter nå :Heartred
 
IMG_4262.PNG

Pp8 - 10 Dpo:
Tempen har gått opp igjen. Det er jo bra. Testene er blenda...:/
 
Pp8 - 11 Dpo
Dagens temp! Den svinger veldig i Dpo land og er nå på vei ned igjen. Tok en tidligtest som ble blenda så da er det mest sansynligvis ingen spire i magen denne pp!
Det positive denne pp er at letrozol ga meg el og at ved å tempe vet jeg at jeg har hatt el!!:) Det negative utenom det åpenbare er at også letrozol gir meg maaaasse graviditetssymptomer i Dpo-land. Kjipt å bli så sikker og så var det tull. Pp9 og mars-18 here I come. Litt rart da jeg var i mars 17 forumet første gangen jeg ble gravid. Uansett,negativ test = drikke i mitt eget 30-årslag i kveld, det blir morro det:)
 

Vedlegg

  • IMG_4263.PNG
    IMG_4263.PNG
    187,5 KB · Visninger: 77
Vet du, jeg søkte på dette i går og det er overraskende mange som får negativ test 10-11-12 dpo og som får positiv ved og etter ikm - jeg trodde det var helt unormalt mtp alle de positive testene som florerer fra 8-9 dpo, men der tok jeg visst feil! :)
Uansett - hurra for eggløsning! :D
Og hurra for 30-årslag - håper det blir helt supert og at du koser deg MASSE! :D :Heartred
 
Så trist at det ser ut til å ikke ha gått veien denne gangen heller :(

Håper du hadde en fin 30-årsfeiring! ❤️
 
Hvordan var selskapet? Og hvordan går det i dag? :)
Helt fantastisk bra!! Beste kvelden på lenge :) holdt det gående til sent på natt så droppa å tempe i dag.. ikke testet heller. Har begynt å spotte brunt nå så vet ikke helt hva som skjer egentlig. Regner med at det er tr som er på vei. Og det er OK! Skal hun først komme så kan hun komme asap sånn at ny pp kan komme i gang:) hvordan går det med deg?:)
 
Så trist at det ser ut til å ikke ha gått veien denne gangen heller :(

Håper du hadde en fin 30-årsfeiring! ❤️

Ja det er veldig kjedelig, spesielt når jeg var så sikker - igjen:) Men OK. Da får vi prøve igjen. Satser på vårbaby 2018:) Bursdagen min var helt konge. Den beste feiringen jeg noen gang har hatt :) Hvordan går det med deg?
 
Back
Topp