Bukett prøver på nr 1 <3

Hva skal det gjøre? Er det noe pergo-lignende greier?

Livet er vondt og vanskelig og det er vanskelig å se fremover men jeg har i hvert fall fått positiv EL-test :) Så nå håper jeg bare på at vi kan få noe å se frem til og spesielt i julen som kommer til å bli vond.

Ja det funker som pergo bare mildere for kroppen.. mindre bivirkninger :)
Krysser fingrene for at vi får verdens beste julegave begge to <3
 
Det er så rart å kikke på bilder av tester fra da jeg hadde et håp om at jeg var gravid nå som tr har kommet. De er jo helt blenda uten tvil. Ser jo det nå. Men når jeg fortsatt hadde et ørlite håp syns jeg liksom at jeg kunne skimte streker på alle testene! :hilarious::hilarious: Tror ikke jeg har hatt kjemisk for det altså!! er bare vittig hvordan hjernen fungerer., tenker og på alle de "innbillte" symptomene. En ting er murring i magen.. dette kan skyldes så mangt.. men jeg kommer ikke over at jeg måtte opp å tisse hver natt i 5-6 dager før ikm for noen pp siden. Og med en gang tr var et faktum så stoppet dette behovet. Snålt:hilarious:
 
CD 8: Siste dag på letrozol i dag. Herlig at jeg ikke kjenner en eneste bivirkning.
I dag er det 1 uke siden svigermor døde og hverdagen er tung og trist om dagen. Begravelsen er på onsdag og jeg regner med at det blir en tung dag. Samboer er veldig lei seg og jeg prøver så godt jeg kan å være en god støtte...Nå syns jeg vi har opplevd nok dritt de siste månedene og håper at ting snart kan snu til det positive... prøvingen havner litt i bakre rekke men satser på vi er back on track rundt el.
 
CD 8: Siste dag på letrozol i dag. Herlig at jeg ikke kjenner en eneste bivirkning.
I dag er det 1 uke siden svigermor døde og hverdagen er tung og trist om dagen. Begravelsen er på onsdag og jeg regner med at det blir en tung dag. Samboer er veldig lei seg og jeg prøver så godt jeg kan å være en god støtte...Nå syns jeg vi har opplevd nok dritt de siste månedene og håper at ting snart kan snu til det positive... prøvingen havner litt i bakre rekke men satser på vi er back on track rundt el.

Huff, syns det er helt forferdelig :( det må være så tungt. Kan ikke forestille meg hvordan det må være for dere [emoji173] Håper det kommer en liten spire denne gangen sånn at lykken deres snur. Stor klem[emoji173]
 
CD 8: Siste dag på letrozol i dag. Herlig at jeg ikke kjenner en eneste bivirkning.
I dag er det 1 uke siden svigermor døde og hverdagen er tung og trist om dagen. Begravelsen er på onsdag og jeg regner med at det blir en tung dag. Samboer er veldig lei seg og jeg prøver så godt jeg kan å være en god støtte...Nå syns jeg vi har opplevd nok dritt de siste månedene og håper at ting snart kan snu til det positive... prøvingen havner litt i bakre rekke men satser på vi er back on track rundt el.

Det håper jeg også, både for dere og for oss. Jeg har dessverre ingen trøstende ord, det er bare grusomt. Stor klem ❤
 
Det håper jeg også, både for dere og for oss. Jeg har dessverre ingen trøstende ord, det er bare grusomt. Stor klem ❤

Ja jeg håper for oss begge. <3
 
Huff, syns det er helt forferdelig :( det må være så tungt. Kan ikke forestille meg hvordan det må være for dere [emoji173] Håper det kommer en liten spire denne gangen sånn at lykken deres snur. Stor klem[emoji173]

Takk for gode tanker, håp og klemmer <3
 
CD 9: Driver å sniker på terminforumene og så nå at desember er åpen!!! Håper jeg kan melde meg inn dit om noen uker. Tiden går sakte som prøver synes jeg, men så kikker jeg på terminforumene og ser at de som nettopp var i prøverforumet har fått vite kjønn på babyen i magen.. og da innser jeg hvor fort tiden egentlig går..! Snart el igjen :)
 
CD 9: Driver å sniker på terminforumene og så nå at desember er åpen!!! Håper jeg kan melde meg inn dit om noen uker. Tiden går sakte som prøver synes jeg, men så kikker jeg på terminforumene og ser at de som nettopp var i prøverforumet har fått vite kjønn på babyen i magen.. og da innser jeg hvor fort tiden egentlig går..! Snart el igjen :)

Det håper jeg også, både for din og min skyld! Ja, jeg vet. Tiden går fort og sakte på én gang :wideyed:

Hurra for at det nærmer seg fruktbar periode :)
 
CD 9: Driver å sniker på terminforumene og så nå at desember er åpen!!! Håper jeg kan melde meg inn dit om noen uker. Tiden går sakte som prøver synes jeg, men så kikker jeg på terminforumene og ser at de som nettopp var i prøverforumet har fått vite kjønn på babyen i magen.. og da innser jeg hvor fort tiden egentlig går..! Snart el igjen :)

Jeg og sniker. Og har veldig lyst inn på desember.
Tror nok at med en gang en har fått de 2 strekene. Da beveger tiden seg litt raskere. Får håpe det i hvert fall.[emoji85]
 
Det håper jeg også, både for din og min skyld! Ja, jeg vet. Tiden går fort og sakte på én gang :wideyed:

Hurra for at det nærmer seg fruktbar periode :)

Hvor fint hadde det ikke vært med desemberbaby? Tidenes julegave. Håper letrozol gjør susen! Selvom jeg ikke helt skjønner hvorfor jeg skulle ta dobbel dose på pergo men er satt på enkel dose letrozol. Håper gyn vet hva han gjør og ikke bare antok at det holder med enkel dose:hilarious: har ikke råd til feilvurderinger nå altså :smug: spennende den temp grafen din! 5 Dpo! Krysser fingrene :) har du trua??
 
Jeg og sniker. Og har veldig lyst inn på desember.
Tror nok at med en gang en har fått de 2 strekene. Da beveger tiden seg litt raskere. Får håpe det i hvert fall.[emoji85]

Haha snikerne. Før snoket jeg på Facebook nå er det babyverden det skjer :hilarious: Hm! Får håpe det! Men var ikke sånn forrige gang. Da gikk tiden saaaaaakte. Gikk mye tid til bekymringer pga jeg hadde mistet en gang før. Og viste seg jo at jeg hadde grunn til bekymring. Æsj kjipt å tenke sånn!
 
CD 10: I dag har jeg bestilt 10 rosa babyplan graviditetstester + 1 digital graviditetstest :) satser på to streker denne pp, og at jeg får brukt den digitale :)
 
Haha snikerne. Før snoket jeg på Facebook nå er det babyverden det skjer :hilarious: Hm! Får håpe det! Men var ikke sånn forrige gang. Da gikk tiden saaaaaakte. Gikk mye tid til bekymringer pga jeg hadde mistet en gang før. Og viste seg jo at jeg hadde grunn til bekymring. Æsj kjipt å tenke sånn!

Ja, er nok noe med det. Jeg har 2 små fra før. Så hverdagen fyker egentlig. Tror nok at når spiren først sitter hos meg, så starter tiden Å fly igjen. I hvert fall om jeg kommer til å klare å slappe sv[emoji23]
 
Hurra
emoji4.png
når pleier el å komme?

Hmm.. på pergotime har den kommet alt fra CD 17-21.. så får vi se når el kommer med letrozol da :)
 
CD 10: I dag har jeg bestilt 10 rosa babyplan graviditetstester + 1 digital graviditetstest :) satser på to streker denne pp, og at jeg får brukt den digitale :)
Hmm.. på pergotime har den kommet alt fra CD 17-21.. så får vi se når el kommer med letrozol da :)

Mener å ha hørt at de rosa GTene er bra. :) Hvor bestilte du fra? Får håpe Letrozol funker bra på deg! :signs003
 
Mener å ha hørt at de rosa GTene er bra. :) Hvor bestilte du fra? Får håpe Letrozol funker bra på deg! :signs003

Ja! Jeg har hørt det samme, så ble glad da jeg fant de:) Bestilte de fra billigtester.no. Ja det håper jeg og!!
 
Ja! Jeg har hørt det samme, så ble glad da jeg fant de:) Bestilte de fra billigtester.no. Ja det håper jeg og!!

Der bestilte jeg og´fra sist, men kjøpte bare en pakke med EL-tester. :confused: Kanskje neste gang! :)

Egentlig kjenner jeg at jeg blir sur bare av å tenke på at det kanskje må investeres i enda flere tester av alt mulig. :shifty: :p
 
Back
Topp