Bukett prøver på nr 1 <3

10 Dpo: Jeg har som regel et friskt mot men i dag føler jeg for en liten utblåsning.
Jeg har blitt syk og tok nettopp en test som ble blenda.. har ikke hatt på følelsen at det ville klaffe denne mnd, men man har jo alltids et håp!!

Anyway....Ser ut som jeg må bevege meg inn i pp3 etterhvert! (Pp7 totalt) Ganske surt å tenke på at jeg egentlig skulle hatt termin i mars. Nå skulle jeg snart sittet med en liten en i armene!! Istedenfpr vrir og vender jeg på g-tester som en annen idiot for å kanskje kunne skimte en strek i et spesielt lys eller vinkel. Og så vokser håpet fordi jeg ser en svak strek som egentlig ikke er der. #idiot #jegvilblipreggersnå

:Heartpink:Heartpink:Heartpink
 
11 Dpo: blenda i dag og, ikm er i morgen så da anser jeg løpet som kjørt for denne pp.

Skal på storbyferie med 3 venninner neste helg, og når det nå ser ut som det ikke blir spire denne mnd, kan jeg i hvertfall kose meg med vin på den turen!
 
Sender en stor klem ❤ Jeg skjønner og synes du har god grunn til å være frustrert og lei! :(

Takk for klemmen gode du :) alltid beredt med gode ord og klemmer som vanlig :)
 
12 Dpo / ikm
Blenda test og mensmurringer, så regner med at tr er på vei!! Jeg har nå ihvertfall innstilt meg på det 100% og har hentet letrozol på apoteket (tilsvarer femar) ,meldt meg inn i ny ikm gruppe, OG koser meg med ost og kjeks.
Trodde tr kom med et brak i sta når jeg var på butikken... det rant nærmest og var sikker på at det ville gå gjennom. Men nei. Heksa holder seg unna enn så lenge!
 
12 Dpo / ikm
Blenda test og mensmurringer, så regner med at tr er på vei!! Jeg har nå ihvertfall innstilt meg på det 100% og har hentet letrozol på apoteket (tilsvarer femar) ,meldt meg inn i ny ikm gruppe, OG koser meg med ost og kjeks.
Trodde tr kom med et brak i sta når jeg var på butikken... det rant nærmest og var sikker på at det ville gå gjennom. Men nei. Heksa holder seg unna enn så lenge!

Hvordan går det, har hun kommet?
 
12 februar 2017 - Dagen jeg skulle hatt termin. Dagen vi skulle tatt i mot nytt liv , istedenfor har vi tatt farvel med et liv. Min kjære svigermor døde i dag etter 10 års sykdom.. familien er knust, men samtidig lettet - endelig får hun, etter mange tøffe år, hvile... Den tøffeste dama jeg noen gang har møtt!!
Hvil i fred, og på gjensyn. <3
 
Hmm. Når er/var IKM? Du har ikke testet noe mer?

Jeg har siden jeg startet på pergo hatt syklus på 32 dager.. så da var ikm på fredag. Men el kom jo senere denne mnd og så kan jo være det som gjør at tr er forsinket..
Jo har testet. Samme svake skyggestreker som egentlig ikke er der. I dag rakk jeg ikke se særlig på den før fristen pga vi måtte haste ned til sykehjemmet (se innlegget over) så en svak strek nå men den er grå og nesten usynlig.
 
12 februar 2017 - Dagen jeg skulle hatt termin. Dagen vi skulle tatt i mot nytt liv , istedenfor har vi tatt farvel med et liv. Min kjære svigermor døde i dag etter 10 års sykdom.. familien er knust, men samtidig lettet - endelig får hun, etter mange tøffe år, hvile... Den tøffeste dama jeg noen gang har møtt!!
Hvil i fred, og på gjensyn. <3

Kondolerer! Så ufattelig trist. Jeg vet hvordan dere har det nå og føler med dere ❤
 
Åh så trist å høre [emoji20] sender deg en god klem [emoji173] håper du får svar på det ene eller det andre snart!
 
12 februar 2017 - Dagen jeg skulle hatt termin. Dagen vi skulle tatt i mot nytt liv , istedenfor har vi tatt farvel med et liv. Min kjære svigermor døde i dag etter 10 års sykdom.. familien er knust, men samtidig lettet - endelig får hun, etter mange tøffe år, hvile... Den tøffeste dama jeg noen gang har møtt!!
Hvil i fred, og på gjensyn. <3

:Heartpink:Heartpink:Heartpink Kondolere så mye fineste du! Tenker masse på dere og sender store klemmer! :(
 
12 februar 2017 - Dagen jeg skulle hatt termin. Dagen vi skulle tatt i mot nytt liv , istedenfor har vi tatt farvel med et liv. Min kjære svigermor døde i dag etter 10 års sykdom.. familien er knust, men samtidig lettet - endelig får hun, etter mange tøffe år, hvile... Den tøffeste dama jeg noen gang har møtt!!
Hvil i fred, og på gjensyn. <3
Kondolerer ❤ Stor klem
 
I går kveld på CD 34 kom det litt friskt blod innimellom det brune og i dag slo tr inn for fullt!! Har hørt man skal regne den første dagen man får friskt blod som CD 1? Så da er jeg vel på CD 2 i dag??
 
I går kveld på CD 34 kom det litt friskt blod innimellom det brune og i dag slo tr inn for fullt!! Har hørt man skal regne den første dagen man får friskt blod som CD 1? Så da er jeg vel på CD 2 i dag??

Det gjør jeg, i hvert fall. Så utrolig kjipt at TR kom! Bamseklem ❤
 
Det gjør jeg, i hvert fall. Så utrolig kjipt at TR kom! Bamseklem ❤

Takk for svar! I så fall starter jeg opp med letrozol i dag.. spennende:) hvordan går det med deg?
 
Sjekket for morro skyld når jeg evt vil ha termin hvis jeg skulle bli gravid denne pp, og termin blir i følge babyverden sin kalkulator på selveste julaften :joyful: Kjenner at det ikke gjør noen verdens ting!!
 
Takk for svar! I så fall starter jeg opp med letrozol i dag.. spennende:) hvordan går det med deg?

Hva skal det gjøre? Er det noe pergo-lignende greier?

Livet er vondt og vanskelig og det er vanskelig å se fremover men jeg har i hvert fall fått positiv EL-test :) Så nå håper jeg bare på at vi kan få noe å se frem til og spesielt i julen som kommer til å bli vond.
 
Sjekket for morro skyld når jeg evt vil ha termin hvis jeg skulle bli gravid denne pp, og termin blir i følge babyverden sin kalkulator på selveste julaften :joyful: Kjenner at det ikke gjør noen verdens ting!!

Jeg får termin på min sønn sin bursdag, 1. Juledag, hvis det klaffer denne pp'en![emoji85]
Kondolerer så mye med svigermoren din! Hun må ha hatt et tøft liv[emoji173]
 
Jeg får termin på min sønn sin bursdag, 1. Juledag, hvis det klaffer denne pp'en![emoji85]
Kondolerer så mye med svigermoren din! Hun må ha hatt et tøft liv[emoji173]

Takk for det! Ja hun hadde det. Livet kan være brutalt og urettferdig og hun fortjente ingenting av det hun måtte gå gjennom. Alikevel holdt hun seg positiv. Hun valgte å ha et positivt fokus på livet, og se det gode i alt og alle.. Veldig beundringsverdig.
 
Back
Topp