Bugaboo

LilleUllsokk

Forumet er livet
Septembermødre <3
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
Vi har bugaboo buffalo etter førstemann, sort på trekk og understell. Ønsker å kjøpe nytt tekstil sett, men finner bare sort. Før var det mange farger. Passer tekstil sett fra fox eller camelon? Ønsker også å kjøpe sånt Søskenbrett til å sitte på, men det står ikke tilgjengelig. Kommer det inn?
 
Hei LilleUllsokk

Bugaboo Buffalo har gått av produksjon og Bugaboo lager ikke lenger tilbehør til denne. Tilbehøret til Fox passer IKKE til Buffalo dessverre. Nettbutikken vår skal ha igjen rød, rosa og royal blue akkurat nå, om det kan være aktuelle farger. Sommerkalesjene er det dessverre helt tomt for.

Mvh,
Kaja i Barnas Hus
 
Angående søskenbrettet. Bor du i nærheten av noen av våre butikker? Mange av butikken skal ha dette inne, og det kan reserveres vi Klikk og hent i nettbutikken.


Mvh,
Kaja
 
Angående søskenbrettet. Bor du i nærheten av noen av våre butikker? Mange av butikken skal ha dette inne, og det kan reserveres vi Klikk og hent i nettbutikken.


Mvh,
Kaja

Takk for begge svarene :) Vi har Barnas Hus i byen jeg bor, da tar jeg turen innom der :) Å jeg som så gjerne ville "pimpe" vognen med litt nye tekstiler!! Har sommerkalesjen i lyseblå, den er helt nydelig ;) Men tenkte en til bruk ellers i året til den nye bittelille som kommer :D
 
Hei LilleUllsokk

Bugaboo Buffalo har gått av produksjon og Bugaboo lager ikke lenger tilbehør til denne. Tilbehøret til Fox passer IKKE til Buffalo dessverre. Nettbutikken vår skal ha igjen rød, rosa og royal blue akkurat nå, om det kan være aktuelle farger. Sommerkalesjene er det dessverre helt tomt for.

Mvh,
Kaja i Barnas Hus

Passer trekket til Camelon?
 
Back
Topp