Bugaboo fox

Sett litt på den pga vekt og liten plass i bil, men syns den er så stygg :yuck: og er redd for at den har dårlig demping for den som skal ligge oppi, ser så lite behagelig ut
 
Vi har bestilt den :) satser på å få den i spetember/oktober :D

Synes selv at det er en av de få vognene som er fine :p så med alle de gode egenskapene den har, og at den er fin- så tror jeg vi vil bli storfornøyde:D får i akkurat de fargene og tekstilene som vi ønsket oss og:)
 
Vi har bestilt den :) satser på å få den i spetember/oktober :D

Synes selv at det er en av de få vognene som er fine :p så med alle de gode egenskapene den har, og at den er fin- så tror jeg vi vil bli storfornøyde:D får i akkurat de fargene og tekstilene som vi ønsket oss og:)

Håper dere blir fornøyde! Har jo ikke vært spesielt fornøyd med en vogn som jeg syns var fin, så burde vel egentlig ikke bry meg om slikt!
 
Vi har vogn fra før, men jeg må si at de bugaboovognene er stygge i mine øyne. De er så lave, ungen ligger jo omtrent i knehøyde. Vi har Stokke, og er veldig glad i at den er høy.
 
Vi har bestilt den :) satser på å få den i spetember/oktober :D

Synes selv at det er en av de få vognene som er fine :p så med alle de gode egenskapene den har, og at den er fin- så tror jeg vi vil bli storfornøyde:D får i akkurat de fargene og tekstilene som vi ønsket oss og:)
Vurderer å kjøpe den selv! Førstegangs, så har ingen peiling på vogn... ønsker ikke tung vogn heller, og den virker så nett og fin!
 
Jeg syns Bugaboos vogner er knallfine, kjempekult at man har så mye valgmuligheter når det kommer til farger!
Men jeg gikk likevel for en Stokke Trailz og jeg er evig glad når jeg passerer andre med vogner på Bugaboos høyde, barnet ligger jo så sykt lavt og det er trangt i kurven under baggen :nailbiting: Jeg sliter litt med ryggen, og er glad jeg slipper å bøye meg for å plukke opp baby. Også veldig godt med et handtak som ikke bare stikker rett opp, men også litt ut og mot meg :)
 
Har bestilt Bugaboo Fox og skal hente den på mandag [emoji4] jeg hadde flere alternativer på lista, og Fox var den siste som ble lagt til. Grunnen til at jeg var skeptisk var blant annet at den er så lett at jeg fryktet at den vil være umulig å bruke på vinteren, og at jeg hadde lest at dempingen på Bugaboo-vognene generelt var dårligere enn feks Emmaljunga.

Vi prøvde flere vogner i butikken, var der i nesten to timer, og etter å ha trillet, montert, demontert og tilpasset falt vi pladask for Fox. Vi opplevde ikke at den var veldig lav, syntes derimot Stokke virket altfor høy, men vi er førstegangs, så kan hende jeg endrer mening etter hvert. Den var superenkel å endre innstillinger på, slå sammen og slå ut igjen, nett og lett å trille, og både bag og sittedel virket romslige. Dempingen har visstnok også blitt forbedret på 2018-modellen, så dette skal ikke være et problem lenger. Har fått den sterkt anbefalt av de vennene jeg har som har vognen, så satser på at det blir en god opplevelse når den skal tas i bruk [emoji4]
 
Har bestilt Bugaboo Fox og skal hente den på mandag [emoji4] jeg hadde flere alternativer på lista, og Fox var den siste som ble lagt til. Grunnen til at jeg var skeptisk var blant annet at den er så lett at jeg fryktet at den vil være umulig å bruke på vinteren, og at jeg hadde lest at dempingen på Bugaboo-vognene generelt var dårligere enn feks Emmaljunga.

Vi prøvde flere vogner i butikken, var der i nesten to timer, og etter å ha trillet, montert, demontert og tilpasset falt vi pladask for Fox. Vi opplevde ikke at den var veldig lav, syntes derimot Stokke virket altfor høy, men vi er førstegangs, så kan hende jeg endrer mening etter hvert. Den var superenkel å endre innstillinger på, slå sammen og slå ut igjen, nett og lett å trille, og både bag og sittedel virket romslige. Dempingen har visstnok også blitt forbedret på 2018-modellen, så dette skal ikke være et problem lenger. Har fått den sterkt anbefalt av de vennene jeg har som har vognen, så satser på at det blir en god opplevelse når den skal tas i bruk [emoji4]
Prøvde den en rask tur da jeg var innom barnas hus forrige dagen, den var så behagelig å trille syntes jeg! Tenkte ikke over at den var spesielt lav heller. Jeg er 170, samboer samme, så vi er ikke av det høyeste slaget heller hehe! Hørt og lest mye bra om den ..
 
Vi har vogn fra før, men jeg må si at de bugaboovognene er stygge i mine øyne. De er så lave, ungen ligger jo omtrent i knehøyde. Vi har Stokke, og er veldig glad i at den er høy.

Det er nok hver sin smak på vogner som det er på andre ting. Jeg synes feks ikke at emmajunga sine vogner er noe veldig fine..

Dessuten synes jeg foxen har helt perfekt høyde for min del, er jp kun 160 høy - men har ikke stusset over at den er noe lavere enn de andre heller.

Gleder meg veldig til å få vår iallefall :D
 
Det er nok hver sin smak på vogner som det er på andre ting. Jeg synes feks ikke at emmajunga sine vogner er noe veldig fine..

Dessuten synes jeg foxen har helt perfekt høyde for min del, er jp kun 160 høy - men har ikke stusset over at den er noe lavere enn de andre heller.

Gleder meg veldig til å få vår iallefall :D
Ja, tenker utseende er smak og behag når det gjelder alle vogner! Merker jeg blir sjalu (haha) hver gang jeg ser en fox trillende forbi meg! Har ikke sett etter andre vogner siden jeg prøvde bugaboo fox tilfeldig i butikken forrige dagen, så blir vel den til slutt! Syns den ser ut som en drøm hehehe...
 
Det er nok hver sin smak på vogner som det er på andre ting. Jeg synes feks ikke at emmajunga sine vogner er noe veldig fine..

Dessuten synes jeg foxen har helt perfekt høyde for min del, er jp kun 160 høy - men har ikke stusset over at den er noe lavere enn de andre heller.

Gleder meg veldig til å få vår iallefall :D

Ja, selvfølgelig :) Jeg liker heller ikke emmaljunga, skjønner ikke hvorfor alle har de [emoji14]
 
Vi har forgjengeren til Fox, altså Buffaloo. Jeg eeeeeelsker den! Sportsdelen er riktignok bedre enn babydelen, men det er jo sportsdelen som brukes aller mest. For oss var det viktig med ei vogn som hadde stor plass til varer under, da vi ikke hadde bil da. Godt håndtak for å bære babybagen opp til andre etg i blokk var også viktig. Denne gangen har vi både bil og garasje til å sette vogna i, så ikke samme behovet - men det er og blir ei fantastisk vogn - så jeg gleder meg til å ta den i bruk igjen :) Eneste jeg er usikker på nå er at jeg syns den er litt kronglete å legge sammen i bil. Sist var ikke det noe problem, siden vi ikke brukte bil - men kanskje jeg blir å irritere meg mer over det denne gang. Angående demping så opplevde jeg aldri det som noe problem, og jeg bumpa vogna ned trappene fra andre etg minimum en gang om dagen. Null problem (annet enn at jeg fikk senebetennelse i begge hender, men det var jo trappene, og ikke vogna si skyld...).
 
Jeg har kjøpt Fox, og skal hente den i begynnelsen av september :joyful: Gleder meg masse til å få den i hus, og jeg elsker den vogna:Heartred Den har fantastisk god demping, har justerbart teleskophåndtak som gjør at den passer for alle å trille, og er ikke kjempe høy. (Det er ikke jeg og samboeren heller:laughing021) I tillegg kan bagen legges sammen uten problem så den blir enda mindre i bilen. Den er lett i vekt, lett å manøvrere, har mange fargevalg og muligheter i forhold til bilstoladaptere, vognpose osv :D
 
Jeg synes Fox er veldig fin, men valgte Stokke Trailz - pga høyde (liker at babyen ligger/sitter høyt) og hjulene - jeg får jo vinterbaby, og bor ikke i byen - så da er terrenghjul essensielt for meg.
Men hadde jeg bodd i byen hadde nok Fox vært med i vurderingen :)
Smak og behag tenker jeg, samt at hvor en bor - og bruksområde er viktig :)
 
Prøvde den en rask tur da jeg var innom barnas hus forrige dagen, den var så behagelig å trille syntes jeg! Tenkte ikke over at den var spesielt lav heller. Jeg er 170, samboer samme, så vi er ikke av det høyeste slaget heller hehe! Hørt og lest mye bra om den ..
Samme høyde som på oss [emoji4] vi hentet den i går, og den er fortsatt helt fantastisk å trille!
 
Samme høyde som på oss [emoji4] vi hentet den i går, og den er fortsatt helt fantastisk å trille!
Åh! Høres fantastisk ut! Tror ikke jeg kjøper den før nærmere termin, har ikke altfor stor plass her hjemme så tenker da venter vi lengst mulig, slipper den ta opp plass før den må hehe! Selv om jeg gjerne skulle hatt den nååå!
 
Åh! Høres fantastisk ut! Tror ikke jeg kjøper den før nærmere termin, har ikke altfor stor plass her hjemme så tenker da venter vi lengst mulig, slipper den ta opp plass før den må hehe! Selv om jeg gjerne skulle hatt den nååå!
I så fall sikkert greit å sjekke leveringstiden, det tok nesten to måneder før vi fikk vår, og overhørte da vi hentet den at et par som la inn bestilling på en annen Bugaboo-modell ikke kunne forvente å få den før om tre måneder. Dette var i Oslo.
 
I så fall sikkert greit å sjekke leveringstiden, det tok nesten to måneder før vi fikk vår, og overhørte da vi hentet den at et par som la inn bestilling på en annen Bugaboo-modell ikke kunne forvente å få den før om tre måneder. Dette var i Oslo.
Okei! Jeg så bare at det stod den var på lager (Alnabru Oslo), og at jeg kunne klikke og hente. Det betyr vel at den er inne? Nå ble jeg usikker haha!
 
Okei! Jeg så bare at det stod den var på lager (Alnabru Oslo), og at jeg kunne klikke og hente. Det betyr vel at den er inne? Nå ble jeg usikker haha!
Sniker


Varierer litt med fargekombinasjon.
Det har vært sånn at det svarte understellet har hatt opptil fire måneders leveringstid
 
Back
Topp