Bugaboo Fox

Ble denne forøvrig. Tenkte piffe den opp med en sprek kalesje etterhvert hvis det blir ønskelig.
Har jo slått på stortromma og bestilt meg Bugaboo Bee 5 med bag også, i melert blå med blant annet rosa sommerkalesje og botanisk mønster, så får leve ut det litt mer spreke med den foreløpig. :p

834EA950-5CF3-44A8-A9EF-6D19B2B4D17F.png
 
Får håpe det går kortere tid. Den er ihvertfall grådig fin, og gleder meg til å begynne bruke den.

Nå bestilte vi rett i de tider den ble lansert, så er jo mulig det er derfor de hadde så lite peiling på tidene når vi kjøpte.

Meget mulig. Her visste de jo ikke helt når de fikk utstillingen engang, samme dagen som den ble lansert. Sikkert ikke alt som var like godt planlagt i alle ledd.
 
Ble denne forøvrig. Tenkte piffe den opp med en sprek kalesje etterhvert hvis det blir ønskelig.
Har jo slått på stortromma og bestilt meg Bugaboo Bee 5 med bag også, i melert blå med blant annet rosa sommerkalesje og botanisk mønster, så får leve ut det litt mer spreke med den foreløpig. [emoji14]

Vis vedlegget 256796
Make som oss, bare at vi har hvite hjulkapsler [emoji6][emoji1]
 
Make som oss, bare at vi har hvite hjulkapsler [emoji6][emoji1]

Veldig fint det også. Jeg klarte ikke velge og safet, og tenkte at det KAN jo faktisk skiftes ut, uten at det koster en formue.
 
Har bestilt denne nå vi også. Hadde Cameleon for 10-11 år siden og var fornøyd. Denne opplevde jeg enda mer solid, stødig og lettrillet, så gleder meg til å få den i hus. Lang bestillingstid, Bugaboo har feilberegnet etterspørselen og ligger på etterskudd på produksjonen men det får stå som prøve. Heldigvis ikke termin før juli/august.
Hørte at de noen steder sier 4 måneder og andre steder sier 2 måneder, men med forbehold. Også har jeg hørt rykter om at fabrikken er stengt i juli
 
Hørte at de noen steder sier 4 måneder og andre steder sier 2 måneder, men med forbehold. Også har jeg hørt rykter om at fabrikken er stengt i juli

Ikke til å bli klok på, men da jeg sa jeg hadde termin primo august, var de ganske påståelige på at den rakk frem i god tid. Vi får krysse fingre!

Bee’en har kommet på lager, så jeg får hente og ty til den i starten hvis ikke.
 
Ordner seg.
Har inntrykk av at ulike butikker sier forskjellig. Tror det også avhenger av hvilken farge, at noen farger er mer populære og tar lenger tid enn andre
 
Kjempe fornøyd med kjøp av fox! Eneste jeg er skeptisk til er regntrekket!? Det er jo sååå tett.. Tenker det nesten er uforsvarlig å bruke? hva tenker dere andre?
 
Kjempe fornøyd med kjøp av fox! Eneste jeg er skeptisk til er regntrekket!? Det er jo sååå tett.. Tenker det nesten er uforsvarlig å bruke? hva tenker dere andre?

Sniker fra Juni, og stiller meg bak deg her. Første jeg reagerte på også. Har lyst til p kjøpe et annet.. [emoji15]
 
Kjempe fornøyd med kjøp av fox! Eneste jeg er skeptisk til er regntrekket!? Det er jo sååå tett.. Tenker det nesten er uforsvarlig å bruke? hva tenker dere andre?

Jeg skal kjøpe tinkafu regntrekk til min. Regntrekket som følger med synes jeg ikke noe om...
 
Back
Topp