BUDKRIG

Tina1988

Elsker forumet
Da er vi midt inne i en bud krig! Vi har fått klar signal på å få lov til å by på ett lite søte vertikaldelt bolig me terrasse og hage! Noe som vi virkelig trenge når vi har hund og bebis kommer. (litt skummelt da vi ikke har solgt der vi bor enda en gang)

I tillegg tørr vi ikke si til bank damen at vi skal ha bebis, da vi er redde for at vi ikke skal få like mye lån da. Så håper vi vinner dette. For dette vil vi virkelig ha! Å jeg kan enda sjule at jeg er på tjukken :P

Lykke til!! Vet godt hvor nervepirrende det kan være. Vi har desverre mistet mange "drømmeboliger" i budkriger som har tatt fullstendig av. Får håpe dere er heldigere.

Ja vi også har det.

Taksten står på 2 590 000 å siste bud som ble lagt inn nå var 2 250 000. Så har litt tid på oss. tror neppe de som eier selger under takst..
Men var sinnsykt me folk i går. Ble fort tomt for prospekt, å det var biler i hele gaten, fant nesten ikke plass å parkere omtrent!!

JEG VIL JEG VIL!! *Håpe på det beste*

ORIGINAL: Tina1988

Wiiiii!!!! Vi fikk huset :D

jubler høøøy og uhemmet for dere... grattis:D

ORIGINAL: Tina1988

Da er vi midt inne i en bud krig! Vi har fått klar signal på å få lov til å by på ett lite søte vertikaldelt bolig me terrasse og hage! Noe som vi virkelig trenge når vi har hund og bebis kommer. (litt skummelt da vi ikke har solgt der vi bor enda en gang)

I tillegg tørr vi ikke si til bank damen at vi skal ha bebis, da vi er redde for at vi ikke skal få like mye lån da. Så håper vi vinner dette. For dette vil vi virkelig ha! Å jeg kan enda sjule at jeg er på tjukken :P

Ja, det er vanskligere å få lån når en har barn, for da regner dei på barnehageutgifter og likt også![:)] (gjorde hvertfall det med oss)

Gratulerer så masse!!!

Back
Topp