Bubblys dagbok - dobbel glede

Gratulerer så mye med to jenter! :dummy1: Har selv to søskenbarn som er tvillinger (gutt og jente), og de har så mye glede av hverandre. Du har nok mye å se frem til! :D

Takk! [emoji5] Har hørt at de skaper ett helt spesielt bånd når de er tvillinger. Gleder meg til å se dem oppdage hverandre og få glede av hverandres selskap [emoji847]
 
Uff! Så ille å lese om urinveisinfeksjonen! Men godt det ble funnet ut av og at du allerede er på bedringens vei :) Og så fin mage! Liv i magen er stas❤️
 
God bedring snupp ❤️
 
Uff! Så ille å lese om urinveisinfeksjonen! Men godt det ble funnet ut av og at du allerede er på bedringens vei :) Og så fin mage! Liv i magen er stas[emoji173]️

Ja, glad jeg tok det på alvor og fikk sjekka [emoji1360]
Blir bedre og bedre heldigvis!
Takk for det, veldig glad i magen min nå [emoji16]
 
Der fant jeg og dagboka di:) Ble helt rørt når jeg leste at du skal få to jenter:Heartpink:Heartpink Gøy å se bildene:happy:

Håper du slipper å ta mer kvalmestillende, og at uvien gir seg fort!
 
Der fant jeg og dagboka di:) Ble helt rørt når jeg leste at du skal få to jenter:Heartpink:Heartpink Gøy å se bildene:happy:

Håper du slipper å ta mer kvalmestillende, og at uvien gir seg fort!

Så hyggelig at du fant dagboka mi![emoji8]
Jeg er så utrolig glad i jentene våres allerede [emoji1350][emoji1350]
Uvien har heldigvis begynt å slippe taket sånn sakte men sikkert
 
I dag er vi 20+0 uker og halvveis til termin! [emoji847]
Alt står bra til med jentene, mens mor må slite litt med plager. Det er vel verdt det!
Skal ut og kjøpe meg en svangerskapsbok snart så jeg kan skrive litt hver uke og lime inn bilder av ultralydene og magebildene. Enn så lenge kommer magebildene her [emoji6]

79b1191f9c40d1f4bda679cdd87ec7f0.jpg
 
I dag er vi 20+0 uker og halvveis til termin! [emoji847]
Alt står bra til med jentene, mens mor må slite litt med plager. Det er vel verdt det!
Skal ut og kjøpe meg en svangerskapsbok snart så jeg kan skrive litt hver uke og lime inn bilder av ultralydene og magebildene. Enn så lenge kommer magebildene her [emoji6]

79b1191f9c40d1f4bda679cdd87ec7f0.jpg

Wæææ!! 20 uker ass!! :D Gratulerer!!!
Og du er nok over halvveis skal man ta hensyn til at tvillinger gjerne kommer litt tidligere ;)
Tenke seg til, hvordan enden på denne historien kunne bli så vakker ❤️

Og BTW, digger kulen din ✌
 
Nyyydelig kul [emoji173]️[emoji173]️ Hurra for 20 uker på vei!! :D
 
Wæææ!! 20 uker ass!! :D Gratulerer!!!
Og du er nok over halvveis skal man ta hensyn til at tvillinger gjerne kommer litt tidligere ;)
Tenke seg til, hvordan enden på denne historien kunne bli så vakker [emoji173]️

Og BTW, digger kulen din [emoji111]

I know [emoji6] tenker jeg er godt over halvveis egentlig, men iflg termin og appene er jeg offisielt halvveis nå.

Er så fantastisk at man skulle nesten laget en film eller skrevet en bok om det [emoji6] Men det gjelder alle fra assistert som er blir velsignet med knøtter i magen da [emoji8]

Liker kulen min selv og jeg [emoji847] er så stolt av den!
 
Fin kul! Og tenk, 20 uker allerede. Nå går det fort fremover [emoji173]
 
Fin kul! Og tenk, 20 uker allerede. Nå går det fort fremover [emoji173]

Håper på det [emoji6] Tenk halvveis a!! Og sånn kanskje 4 mnd igjen hvis de kommer i slutten av November [emoji3]
 
Gratulerer med 20 uker!! Også så fin mage [emoji173]️[emoji173]️
 
I dag er vi 20+0 uker og halvveis til termin! [emoji847]
Alt står bra til med jentene, mens mor må slite litt med plager. Det er vel verdt det!
Skal ut og kjøpe meg en svangerskapsbok snart så jeg kan skrive litt hver uke og lime inn bilder av ultralydene og magebildene. Enn så lenge kommer magebildene her [emoji6]

79b1191f9c40d1f4bda679cdd87ec7f0.jpg
Gratulerer med halvveis! Såå flott tvillingmage!:Heartred
 
Gratulerer med 20 uker!! Også så fin mage [emoji173]️[emoji173]️

Så flott du ser ut [emoji7][emoji8] Gratulerer med 20 uker [emoji1]

Gratulerer med halvveis! Såå flott tvillingmage!:Heartred

Tusen tusen takk!! [emoji8]
Føler meg ganske så flott med den magen altså [emoji847]
Snakket med en gammel jordmor i går og hun sa at jeg hadde en perfekt tvillingmamma-kropp. Høy og slank (ble slank da jeg var kvalm [emoji28]). Og så sa hun at til å være halvveis, så var ikke magen så stor enda. Det lover jo godt for sluttspurten [emoji6][emoji1360]
 
Sliter sånn med å sove om natta, klarer ikke finne en god stilling. Men da er det jo ekstra koselig, når jeg uansett ligger der, å kjenne babyene hoppe rundt inni magen. De var VELDIG aktive i går kveld, i timesvis. Og en gang, så klarte jeg å de sparket på utsiden av magen! Magisk! [emoji847] Sambo har nesten gitt opp å kjenne nå, men han gleder seg veldig til det.
 
Back
Topp