Bubblys dagbok - dobbel glede

Gratulerer så mye med to jenter ❤️
 
Det blir mest sannsynlig to jenter [emoji847][emoji176][emoji176]
De var helt perfekte og alt så bra ut!
Kommer bilder osv senere [emoji6]
Vi pratet jo om at det kanskje var jenter,så på gøy! Vi var på besøk hos noen venner i helgen som har fått tvillingjenter, gleed deg :rolleyes: gratulerer så masse med vel overstått OUL:smug:
 
Å, wow! Så herlig!! Gratulerer så mye [emoji177][emoji177]

Gratulerer kjære deg med to små jenter i magen [emoji173]️[emoji173]️

Så fantastisk[emoji7][emoji7][emoji175][emoji175] Hurra for to fine jenter i magen[emoji8]

Så bra at alt stod bra til :).
Så gøy med 2 jenter :)

Så herlig med to jenter, gratulerer så mye :Heartred

Så herlig [emoji7] Gøy at alt sto bra til. To jenter! Så morsomt [emoji173][emoji173]

Gratulerer så mye med to prinsesser! :Heartpink:Heartpink

Gratulerer så mye med to jenter [emoji173]️

Tusen takk for gratulasjoner! [emoji847] er så lykkelig over at alt stod bra til og at de vokser godt!
Termindato ville ikke blitt endret uansett så de er spot on! Og ingen størrelsesforskjell heller [emoji5]
Tv1 var veldig aktiv og ville ikke ligge i ro. Ble vanskelig å måle alt som skulle måles, men til slutt kom vi i mål. Tv2 hadde bestemt seg for å grave ned hodet sitt i bekkenet mitt, så det ble også vanskelig å måle hodet osv... men vi kom i mål der også. Ble ikke så mye bilder av Tv2 da mens Tv1 vinker og sutter på totten og viftet med tærne. Godt å se de har forskjellige personligheter [emoji28]

Jeg ble overrasket over hvor store de har blitt. Ultralydapparatet ble dratt over hele magen, fra bekkenet opp til ribbeina. Ikke rart jeg kjenner bevegelser mer og mer for hver dag.
Og for en herlig følelse!! [emoji7] Jeg kan fortsatt ikke forstå at vi skal være så velsignet [emoji1374]

Nå begynner navnetankene for fullt og klær er allerede bestilt på nett [emoji1] Bare barnevogn og bilseter omtrent som mangler nå. Neida! Er mye å handle inn, men det tar vi etterhvert som det kommer på salg.

Her er ett par bilder. Litt dårlig det jeg fikk av begge. Mens Tv1 suger på tommelen på det andre bildet. Så nusselige de er [emoji5][emoji176]

062d9538a3abf76124f719f4af11d4bc.jpg
 
Åh, hadde ikke fått med meg at du har dagbok her inne! Denne må jeg følge :) gratulerer så mye med to jenter [emoji173][emoji173]

Så hyggelig at du fant meg og vil følge meg [emoji8]
Skal prøve å være flink med oppdateringer [emoji6]
 
Vi pratet jo om at det kanskje var jenter,så på gøy! Vi var på besøk hos noen venner i helgen som har fått tvillingjenter, gleed deg :rolleyes: gratulerer så masse med vel overstått OUL:smug:

Hehe! Ja! Hadde en følelse på den når jeg var så vanvittig kvalm gjennom første trimester. Men jeg hadde ingen spesiell følelse egentlig.
Åååå!!! Som jeg gleder meg!! [emoji847] De kommer til å bli noen skikkelige pappa-jenter tenker jeg [emoji171] Han kommer til å bli verdens beste og mest omsorgsfulle pappa
 
Hehe! Ja! Hadde en følelse på den når jeg var så vanvittig kvalm gjennom første trimester. Men jeg hadde ingen spesiell følelse egentlig.
Åååå!!! Som jeg gleder meg!! [emoji847] De kommer til å bli noen skikkelige pappa-jenter tenker jeg [emoji171] Han kommer til å bli verdens beste og mest omsorgsfulle pappa
Tenk så gøy, gjennom den lange veien deres! Heldige er de som får dere som foreldre! P.s fordelen med 2 må være å kunne ha hver sin frøken å kose seg med :playful: hvordan reagerte samboeren ?
 
Åh så herlig ❤️
 
Åååå nå ble jeg rørt! Se de fine, perfekte babyene! ❤️ Herlig, jeg er så glad på deres vegne! To jenter ❤️❤️
 
Har ikke fått med meg at du har fått dagbok her inne [emoji1] Så fantastisk med to jenter i magen, gratulerer så mye Bubbly [emoji177][emoji177]
 
Så herlig, Bubbly❤️ Gratulerer så mye med to fine jenter i magen! Jenter er stas :D
 
Gratulerer med overstått OUL og to små frøkner! :) Så fantastisk å høre at alt står bra til! Tenk å være så heldige å få to etter en så lang reise, da ❤️
 
Der fant jeg deg!! Og åå, for noen fine jenter [emoji7][emoji7][emoji7] Smelt! Tenk at du har to fine babyer i magen din. Skikkelig rørende [emoji173]️ Gratulerer så mye!
 
Tenk så gøy, gjennom den lange veien deres! Heldige er de som får dere som foreldre! P.s fordelen med 2 må være å kunne ha hver sin frøken å kose seg med :playful: hvordan reagerte samboeren ?

Ja! Tenk! Vi trenger ikke bytte på [emoji176][emoji847][emoji176]
Samboeren reagerte litt sånn sakte men sikkert egentlig, hehe. Han har jo alltid vært redd for tvillinger, så vi tok en risk da det ble satt inn 2 egg. Men vi hadde jo aldri trodd at begge (eller noen av dem) ville feste seg når vi hadde hatt så mange negative forsøk tidligere.
Nå som han har sett jentene på OUL og magen vokser har han begynt å venne seg til situasjonen. Han koser med magen hele tida og søker stadig etter babyutstyr på nettet. Tror han gleder seg mest, men er også litt nervøs og redd for alt som kan gå galt.
Han er verdens beste mann og kjempeflink med barn så det kommer til å gå kjempefint når de først er ute og vi kan være to om å ta vare på dem [emoji4]
 
Der fant jeg deg!! Og åå, for noen fine jenter [emoji7][emoji7][emoji7] Smelt! Tenk at du har to fine babyer i magen din. Skikkelig rørende [emoji173]️ Gratulerer så mye!

Har ikke fått med meg at du har fått dagbok her inne [emoji1] Så fantastisk med to jenter i magen, gratulerer så mye Bubbly [emoji177][emoji177]

Har savna deg inne i den andre dagboka di, her var det jo mye mer updates :D

Så koselig at dere har funnet dagboka mi her inne! [emoji847] Skal prøve å være flink på å oppdatere. Hvertfall når det er noe nytt og spennende å dele [emoji6]
Tusen takk for gratulasjoner. Jeg er så glad og lykkelig over de to prinsessene vi venter på [emoji16]
 
Så herlig, Bubbly[emoji173]️ Gratulerer så mye med to fine jenter i magen! Jenter er stas :D
Tusen takk! Jenter er helt konge!! Gleder meg skikkelig til å fostre dem opp og la se utfolde seg akkurat som de selv vil [emoji847]

Åååå nå ble jeg rørt! Se de fine, perfekte babyene! [emoji173]️ Herlig, jeg er så glad på deres vegne! To jenter [emoji173]️[emoji173]️
Awww! Takk! Ja, de er helt perfekte! Tenk at vi skal få være så velsignet a! Helt uvirkelig [emoji3][emoji171]
Tusen takk gode Fimle [emoji8]

Åh så herlig [emoji173]️
Ja! Herlig ass! [emoji847][emoji171]

Gratulerer med overstått OUL og to små frøkner! :) Så fantastisk å høre at alt står bra til! Tenk å være så heldige å få to etter en så lang reise, da [emoji173]️
Tusen takk!! Vi er utrolig heldige og jeg kommer aldri til å ta jentene våre for gitt [emoji176] De er så ønsket og elsket at jeg klarer ikke vise det engang. Vi gleder oss så vanvittig mye til å få dem i armene, fostre dem og vise dem verden [emoji4][emoji295]️
 
Oppdatering:
Søndag kveld fikk jeg voldsomme stikkinger nederst i magen på venstre side. Klarte nesten ikke å gå og å reise seg etter å ha sittet var sååå vondt. Det strålte liksom oppover magen. Så i går ettermiddag dro jeg på legevakta, just in case, og der viste seg at det florerte med urinveisinfeksjon.... så da ble det ny antibiotikakur, og det har begynt å bedre seg nå heldigvis.
Begynte på jobb denne uka også, er tungt, men deilig å jobbe igjen (bortsett fra magevondten, så alt gikk saaaaakte). Har heldigvis mye fleksibilitet nå på jobb og kan hvile mye.
I morgen tenkte jeg å prøve å kutte ut kvalmetabletten jeg tar hver morgen. Har fortsatt litt brekninger, men jeg føler meg mindre kvalm og jeg vil ikke ta de altfor lenge.
Ellers er alt tipp topp! Magen vokser for hver dag som går føles det som, og babyene sparker og snur seg rundt stadig vekk. Verdens beste følelse!
 
Magebilde fra torsdag forrige uke (uke 19+0):
16cfa7ecb1913f2edf8559af5b856010.jpg
 
Gratulerer så mye med to jenter! :dummy1: Har selv to søskenbarn som er tvillinger (gutt og jente), og de har så mye glede av hverandre. Du har nok mye å se frem til! :D
 
Back
Topp