Bubblys dagbok - dobbel glede

Masse lykke til i morgen på ultralyden! :)
 
Masse lykke til på oul i morgen snupp[emoji173][emoji173] Tenker det blir fantastisk å hilse på knøttene igjen[emoji7][emoji7]
 
Lykke til i morgen søta. Er spent med deg nå ❤️❤️
 
Masse lykke til i morgen! :Heartred
Når har du time? Kommer til å følge spent med på oppdatering her! :D
 
Kjære deg. Masse masse lykke til imorgen, det blir sikkert så gøy å få se skattene i magen og dele det med samboeren. Gleder meg til oppdatering og seff et bilde :smug:
 
Så spennende men Oul! Tenk hvor langt du allerede har komt! :) Lykke til i morgen :)
 
Masse lykke til i morgen på ultralyden! :)

Masse lykke til på oul i morgen snupp[emoji173][emoji173] Tenker det blir fantastisk å hilse på knøttene igjen[emoji7][emoji7]

Lykke til i morgen søta. Er spent med deg nå [emoji173]️[emoji173]️

Masse lykke til i morgen! :Heartred
Når har du time? Kommer til å følge spent med på oppdatering her! :D

Kjære deg. Masse masse lykke til imorgen, det blir sikkert så gøy å få se skattene i magen og dele det med samboeren. Gleder meg til oppdatering og seff et bilde :smug:

Så spennende men Oul! Tenk hvor langt du allerede har komt! :) Lykke til i morgen :)

Tusen tusen takk for lykkeønskninger!! [emoji8] Ligger her i senga med sommerfugler (og babyer) i magen! [emoji28]
Timen er tidlig, kl 8.30 heldigvis, så trenger ikke vente så lenge. Så skal vi ut og se på barnevogner etter det.
Gleder meg til å oppdatere her inne [emoji847]
 
Tusen tusen takk for lykkeønskninger!! [emoji8] Ligger her i senga med sommerfugler (og babyer) i magen! [emoji28]
Timen er tidlig, kl 8.30 heldigvis, så trenger ikke vente så lenge. Så skal vi ut og se på barnevogner etter det.
Gleder meg til å oppdatere her inne [emoji847]
Gleder meg til update altså[emoji7][emoji7][emoji7][emoji8] Sov godt[emoji173]
 
Det blir mest sannsynlig to jenter [emoji847][emoji176][emoji176]
De var helt perfekte og alt så bra ut!
Kommer bilder osv senere [emoji6]
 
Det blir mest sannsynlig to jenter [emoji847][emoji176][emoji176]
De var helt perfekte og alt så bra ut!
Kommer bilder osv senere [emoji6]

Gratulerer kjære deg med to små jenter i magen ❤️❤️
 
Det blir mest sannsynlig to jenter [emoji847][emoji176][emoji176]
De var helt perfekte og alt så bra ut!
Kommer bilder osv senere [emoji6]
Så fantastisk[emoji7][emoji7][emoji175][emoji175] Hurra for to fine jenter i magen[emoji8]
 
Åh, hadde ikke fått med meg at du har dagbok her inne! Denne må jeg følge :) gratulerer så mye med to jenter [emoji173][emoji173]
 
Gratulerer så mye med to prinsesser! :Heartpink:Heartpink
 
Back
Topp