Bubblys dagbok - dobbel glede

God bedring fine bubbly [emoji173]️
 
Hvordan gikk det hos legen ??

Det gikk forsåvidt greit.
Sjekket CRP, og den var fin. Så må bare ri av meg forskjølelsen uten antibiotika. Hadde ikke forventet annet egentlig.
Fikk cosilan hostesaft, der jeg kun får ta barnedose på natta dersom jeg er desperat [emoji28] Også kan jeg ta Paracet... ellers var det ikke så mye som kunne gjøres. Dersom jeg får feber skal jeg ta kontakt igjen.
Også kunne jeg droppe blodfortynnende ett par dager dersom jeg plages mer av neseblod.
 
God bedring! [emoji173]
 
Huff da! Masse god bedring! Dette er ikke noe godt nei. Ta vare på deg selv og prøv å slapp av så mye du orker. Håper formen snart blir bedre igjen[emoji173]
 
Huff da! Masse god bedring! Dette er ikke noe godt nei. Ta vare på deg selv og prøv å slapp av så mye du orker. Håper formen snart blir bedre igjen[emoji173]

Tusen takk [emoji8]
Nå blir det sofa-duty frem til jeg føler meg bra (nok) igjen.
 
God bedring! Håper formen er stigende :)
 
Masse god bedring. Superrugemaskina
 
God bedring! Håper formen er stigende :)

Takk! [emoji8]
Kan ikke si formen er så mye bedre annet enn at jeg fikk noen flere timer søvn i natt (var bare oppe 2 ganger).
Våknet i 6 tida av en hostekule som resulterte i en ny kraftig neseblødning med søl i senga og overalt. Klarte å stanse det til slutt, men det var ikke noen bra start på dagen. Fortsatt pottetett og hoster som en gærning. Ligger på sofaen nå og håper nesa oppfører seg fremover.
 
Takk! [emoji8]
Kan ikke si formen er så mye bedre annet enn at jeg fikk noen flere timer søvn i natt (var bare oppe 2 ganger).
Våknet i 6 tida av en hostekule som resulterte i en ny kraftig neseblødning med søl i senga og overalt. Klarte å stanse det til slutt, men det var ikke noen bra start på dagen. Fortsatt pottetett og hoster som en gærning. Ligger på sofaen nå og håper nesa oppfører seg fremover.
Ojoj nei, det høres ikke noe særlig ut.. :( Håper det går fort over!
 
Off :( ikke greit å være syk! Masse masse god bedring!!
 
Jeg håper du føler deg bedre nå[emoji171]

Takk for at du spør. Har ikke fått oppdatert her etter en lang og slitsom helg.

Lørdag merket jeg plutselig at høyre fot var veldig hoven. Jeg tenkte blodpropp (hadde droppet blodfortynnende i to dager), eller svangerskapsforgiftning. Ringte føden og de ba meg dra på legevakta. Legevakta sendte meg til akutten på ahus hvor de tok masse blodprøver, blodtrykk osv... Jeg fortalte om neseblødningene og at jeg ikke hadde tatt fragmin på noen dager.
Lang historie kort: Ble sendt til øre-nese-hals hvor de brant igjen såret i nesa. Ble sendt til ultralyd av benet hvor de konstanterte at det ikke var blodpropp i det hovne beinet og ble til slutt lagt inn til observasjon over natta. Oppi det hele var jeg jo potte-tett og hosta opp gult slim hele tida. Etter ett par timers søvn våknet jeg av hoste og merket at øynene var klistret sammen. Det kom ut gul guffe og jeg spurte sykepleierne hva jeg skulle gjøre. Da hadde jeg fått øyebetennelse ‍♀️ som er skikkelig smittsomt, så da var det vask og rensing med sterilt utstyr. Klarte å sove noen timer til før jeg hosta masse og begynte å blø neseblod igjen [emoji31] Ble tatt opp til Ø-N-H igjen der ny lege konstanterte at dette var ett annet mindre sår (ikke samme som hadde blitt svidd), så ble stappet full av noe slags kompresjonspapir for å stanse blødningen.
Da var klokka plutselig 6 og vi skulle ta nye blodprøver. Legen kom i 10 tida og sa de ikke var bekymret for blodpropp eller sv.forgiftning heldigvis. Så jeg kunne få reise hjem. Da var jeg så sliten etter sykehusoppholdet at dagen i går gikk med til å bare slappe av på sofaen og spise halstabletter... Puh [emoji52]
I natt sov jeg heldigvis bedre. Foten er fortsatt hoven, så skal kjøpe kompresjonstrømper, og er fortsatt forkjøla. Men føler meg faktisk litt bedre etter noen flere timers søvn. Øynene renner ikke like mye gul guffe men halsen og hosten er like vond. Mistenker også en lett ørebetennelse på venstre øret. Kommer vel av at jeg ikke får lov å snyte nesa (pga fare for neseblødning) og da tetter alt seg til lenger opp også.

Såååååå...... det var DEN helgen.... [emoji28]

Uansett veldig glad for at alt står bra til med jentene i magen. De ble aldri sjekket, men det er så mye liv inni der at jeg er ikke bekymret for dem [emoji5][emoji176]
 
Huff, for en helg! God bedring kjære deg ❤️
 
Dette hørtes ikke noe særlig gøy ut :(
Godt de i magen har det fint i det minste <3

God bedring og klem til deg <3
 
Huff, for en helg! God bedring kjære deg [emoji173]️

Takk! Ja, det var utrolig slitsomt! Nå skal jeg bare høre på kroppen og ikke ta noen sjanser før jentene er født. Skal isolere meg så jeg ikke blir smitta av noe mer [emoji6]
 
Back
Topp