Bubblys dagbok - dobbel glede

Jeg har jo en veldig plan om å amme dem, så å få dem synkronisert så langt det går er absolutt en plan ;) så får vi se hvordan det går Jeg har vurdert litt om jeg skal bruke lekegrinda etter storebror som seng til de er så store at de vekker hverandre. Men vi må jo som du også sier etterhvert ha to senger. Vi har allerede vært å kikket litt i butikker på vogn og bilstoler. Rett og slett for å få litt oversikt over pris på det forskjellige. Har på en måte en litt annen ro over innkjøp og slikt denne gang, enn første gang. Nå vet jeg jo litt hva vi hadde brukt for og ikke den gang. Har kvittet meg med veldig mye etter storebror, så det eneste vi enda har er lekegrind og ei leander vugge.

Tenker å fullamme jeg og, skjønner ikke at det skal være så vanskelig som det høres ut(?). Men kan vel pumpe og la mannen mate den ene mens jeg mater den andre også. Tenker ikke så mye på det egentlig. Men å synke dem må vi få til [emoji6] med både mat og søvn.

Tenkte også kanskje en lekegrind til å sam-sove i den første tiden på soverommet vårt. Mens de kanskje kan ha egne senger på soverommet sitt. Vi kommer også til å få låne to treskjærte vugger, så vi kan jo ha de istedenfor senger på soverommet, eller i stua. Mye å tenke på dette her....

Dere har jo litt peiling fra før [emoji847] Kan tenke meg det var koselig å titte litt i butikkene. Gleder meg skikkelig til shopping nå!!! [emoji877][emoji919][emoji166]
 
OUL 19. Juli, så nå nærmer det seg endelig! Har reist på ferie og skal ikke hjem igjen før ultralyden. Tipper tida går litt fortere nå fremover.
Fikk ikke vite kjønn på TUL, men kanskje det blir to jenter [emoji6][emoji780] Hadde vært kos det [emoji176]
Vi må bare smøre oss med tålmodighet [emoji5]
Nyt ferien :) Håper tiden fyker avgårde for deg :)
 
17 uker i dag og nøyaktig to uker til OUL [emoji847] Nå skal jeg bare nyte ferien og kose meg med sambo, og svooosj får vi plutselig se de to nydelige huleboerene igjen [emoji4][emoji171][emoji170]
(Magebilde er tatt på morgenen før frokost, den eksploderer i størrelse etter en munnfull med mat [emoji28])

6c62ae37fb1870eaa300765d27c45648.jpg
 
17 uker i dag og nøyaktig to uker til OUL [emoji847] Nå skal jeg bare nyte ferien og kose meg med sambo, og svooosj får vi plutselig se de to nydelige huleboerene igjen [emoji4][emoji171][emoji170]
(Magebilde er tatt på morgenen før frokost, den eksploderer i størrelse etter en munnfull med mat [emoji28])

6c62ae37fb1870eaa300765d27c45648.jpg
Fiiine magen[emoji7][emoji7]
 
Grattis med ny uke!
Nydelig babymage også ❤️❤️
 
18+1 i dag og bare 6 dager igjen til OUL!! [emoji847] å som jeg gleder meg til å se skattene igjen. Og endelig vil sambo ha mulighet å være med også.
Nå som magen vokser prøver han hele tiden å lytte etter hjerteslag ved å legge øret inntil magen min [emoji28] prøver å si man må ha stetoskop eller angelsound for å høre noe, men han gir jeg ikke.
Har ikke kjent noen bevegelser enda, men det kommer nok snart.
Er så gøy å endelig få synlig mage og kjenne at den vokser nesten fra dag til dag [emoji176][emoji176]
På størrelse med to søtpoteter denne uken. Ca 18cm lange [emoji5]

7eaf6a44f3a3713270d48a2ca8b9bee6.jpg
 
18+1 i dag og bare 6 dager igjen til OUL!! [emoji847] å som jeg gleder meg til å se skattene igjen. Og endelig vil sambo ha mulighet å være med også.
Nå som magen vokser prøver han hele tiden å lytte etter hjerteslag ved å legge øret inntil magen min [emoji28] prøver å si man må ha stetoskop eller angelsound for å høre noe, men han gir jeg ikke.
Har ikke kjent noen bevegelser enda, men det kommer nok snart.
Er så gøy å endelig få synlig mage og kjenne at den vokser nesten fra dag til dag [emoji176][emoji176]
På størrelse med to søtpoteter denne uken. Ca 18cm lange [emoji5]

7eaf6a44f3a3713270d48a2ca8b9bee6.jpg
Herlig med en så engasjert mann [emoji7] Og så flott du ser ut!! Gleder meg til oppdatering på oul [emoji1] Tenk at du skal bli tvillingmamma! Jeg kommer ikke helt over det [emoji7] Jeg oppriktig gleder meg over at det endelig klaffet for dere og at dere får dobbelt opp [emoji7][emoji1]
 
Herlig med en så engasjert mann [emoji7] Og så flott du ser ut!! Gleder meg til oppdatering på oul [emoji1] Tenk at du skal bli tvillingmamma! Jeg kommer ikke helt over det [emoji7] Jeg oppriktig gleder meg over at det endelig klaffet for dere og at dere får dobbelt opp [emoji7][emoji1]

Tusen takk for hyggelig melding! [emoji3] Skjønner det ikke helt selv enda jeg [emoji1] at vi skal bli tvillingforeldre! Utrolig glad sambo er så engasjert, og han er så snill med meg. Koser og klemmer på meg og magen hele tiden [emoji176]
 
Fine fine magen[emoji7][emoji7][emoji7] Herlig m sambo som er engasjert, de er søte disse mennene[emoji1][emoji173][emoji173]

Spennende med oul snart[emoji7]
 
Så fin du er Bubbly ❤️
 
Fine fine magen[emoji7][emoji7][emoji7] Herlig m sambo som er engasjert, de er søte disse mennene[emoji1][emoji173][emoji173]

Spennende med oul snart[emoji7]

Ja, de er søte. Merker liksom mer og mer kjærlighet for hver dag som går, uten at jeg skjønner at det er mulig [emoji847][emoji176] Hvordan er det med deg? Og kvalmen? Håper den slipper taket snart...
 
Så fin du er Bubbly [emoji173]️

Tusen takk snuppa! [emoji8] Får nok tydeligere baby-mage snart du også [emoji5][emoji176] Tenk at vi er så mange fra assistert som er så heldige!!
Håper også at kvalmen din gir seg snart! Godt du får påfyll på sykehus ned jevne mellomrom nå [emoji176]
 
Tusen takk snuppa! [emoji8] Får nok tydeligere baby-mage snart du også [emoji5][emoji176] Tenk at vi er så mange fra assistert som er så heldige!!
Håper også at kvalmen din gir seg snart! Godt du får påfyll på sykehus ned jevne mellomrom nå [emoji176]

Vi er ekstremt heldige ❤️❤️
 
Nå fant jeg dagboka di! Så herlig babykul [emoji173]️ Ønsker deg lykke til på Oul i morgen! [emoji173]️

Tusen takk snuppsi! [emoji8] Nå er vi virkelig spente altså! Kan ikke denne dagen gå litt fortere? [emoji3]
 
Back
Topp