Brystvegring, hva gjør man da?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Ammehjelper-bloggen!

Babyen som har vært så glad i puppen nekter plutselig å spise. Den snur seg vekk og skriker. Det kalles brystvegring, og er sårt og vondt når det skjer. Men det går over. Her er triksene som hjelper.

Har du opplevd brystvegring? Hvordan håndterte du det? Tok det lang tid før det gikk over?
 
Vil ikke si jeg har opplevd brystvegring, men har vært noen perioder med uroligheter rundt amming.
Har bare latt den lille styre på. Uten å presse mot brystet, Ammer liggende hver gang jeg er hjemme - og da er det lett å bare ligge der og vente (ser på tv i mens)
 
Har slitt mye med dette, spesielt under utviklingstrinn. Nå er det to tenner som akkurat har kommet ut og han vil ikke amme på soverommet i mørket engang :rolleyes: heldigvis så spiser han om natta. Om dagen må jeg pumpe og gi melk men føler han får i seg mye mindre. Har en skikkelig dårlig pumpe i tillegg.. Grøt er han uinteressert i, men vann elsker han. Tror det lindrer og kjøler ned :shy: (passer på å ikke gi for mye sånn at han mister lysten på pupp) må vel bare vente til det forhåpentligvis går over. Håper ikke produksjonen blir helt ødelagt :(
 
Back
Topp