Brystløft

*Riri*

April 2013's babymage
Hei dere. Jeg var på konsultasjon for brystforstørrelse forrige uke, men da jeg kom dit ble jeg anbefalt brystløft og senere innlegg og det fortsatt var et ønske etter løft.
Er det noen av dere som har gjennomført en slik operasjon og vil fortelle litt om opplevelsen, smerter, resultat, hvor du opererte osv?
Jeg har fått time i februar og håper jeg tør å gjennomføre! Har ammet to barn, og det har satt sine spor...
Takk for alle svar. PS. Jeg er ikke intr i negative tilbakemeldinger.
 
Hei :) jeg har ikke hatt behov for brystløft men jeg har operert inn silikon for noen år siden. Siden du evt skulle gjøre det også er du kanskje intr i å høre erfaringer ang det å?
Synes i grunn det var en grei opplevelse. Operasjonen gjøres raskt og greit under narkose også kan du dra hjem noen timer etterpå. Vondt er det, spesiellt samme dag og kanskje dagen etter men du får med deg sterke smertestillende så det er mer enn overkommelig. Mener å huske man skal ta det med ro en ukes tid men jeg er noe usikker på nøyaktig hvor lenge de anbefalte. Jeg var 18 år når jeg gjennomgikk den operasjonen, grunnen til at jeg valgte det var at jeg er så spinkel av meg at jeg ikke har noen naturlige kvinnelige former. Jeg er fornøyd med resultatet, veldig fornøyd . Man kan fint amme etter en slik operasjon. Har heller ikke opplevd smerter eller komplikasjoner av noe slag som feks nedsatt følelse i brystvortene... lykke til med valget :)
Ja også opererte jeg på fornebuklinikken
 
Back
Topp