brystforstørrelser i norge - hvor?

renros

Betatt av forumet
hei!

er det noen her inne som har fått operert inn silikon i brystene og vil anbefale et sted å gjøre dette?
jeg har alltid vært fornøyd med brystene mine, men nå etter ammeperiode på 15 mnd har de blitt små...og ikke fyldige som før - jeg savner de "store" puppene mine...

takk for svar!
 
Hei på deg!
 
Jeg opererte mine på Klinikk Bergen hos Dr. Ørner! Det stedet kan jeg virkelig anbefale deg. Er en stund siden nå, så tror kanskje de har byttet navn, men de ligger på nesttun i Bergen.
 
Er mange klinikker som er gode i Norge.
Jeg vil anbefale deg at du skjekker om de gjør det på den "nye måten" der du skal gjøre det. Har selv saltvannimplantater lagt inn under armene. De ligger bak mitt eget bryst. Er veldig fornøyd med det. Har nesten ikke arr i det hele tatt. Må ha godt syn for og se dem ihvert fall. og ingen på puppen[:)]
Jeg fikk mine i Danmark. www.danclinic.dk Litt dyrt men er verdt det om man har litt god råd da.
 
jeg vet om ei som gikk til legen sin å klaget. ho fikk det dekket. siden det var etter amming å sånn. ho fikk først henvisning klinikken i sarpsborg. men der var det så lang vente tid, så hun ringte fritt sykehusvalg. å da skjedde alt i løpet av 6 uker. først inn en tur for at legen skulle se på henne å vurdere. så var det tilbake etter 2 uker. dettet var på colluseum klinikken i Oslo. ligger på Masjorstuen. det er de som legger inn flest inplantater. lykke til.
 
ORIGINAL: babygirl

jeg vet om ei som gikk til legen sin å klaget. ho fikk det dekket. siden det var etter amming å sånn. ho fikk først henvisning klinikken i sarpsborg. men der var det så lang vente tid, så hun ringte fritt sykehusvalg. å da skjedde alt i løpet av 6 uker. først inn en tur for at legen skulle se på henne å vurdere. så var det tilbake etter 2 uker. dettet var på colluseum klinikken i Oslo. ligger på Masjorstuen. det er de som legger inn flest inplantater. lykke til.

 
sikker på at hun fikk det dekket? tviler egentlig på det, iallefall dersom hun gjorde det på Colleseum, de har ingen avtale med det offentlige så det høres litt mystisk ut. Dersom det nå skulle være tilfellet, er det jo fint å se hva skattepengene går til.
 
wow! ja da bør jo de fleste prøve å klage , eller hva[;)]
mine er ikke "stygge" - jeg har bare mistet litt av selvtilliten min, siden de er blitt så små/flate og lavere enn før...
tusen takk for mange svar!
jeg synes det med saltvannsimplantater virker veldig interessant . og må si det "tiltrekker" meg mest.. hvor mye kostet det?
 
ORIGINAL: *Malin*

Er mange klinikker som er gode i Norge.
Jeg vil anbefale deg at du skjekker om de gjør det på den "nye måten" der du skal gjøre det. Har selv saltvannimplantater lagt inn under armene. De ligger bak mitt eget bryst. Er veldig fornøyd med det. Har nesten ikke arr i det hele tatt. Må ha godt syn for og se dem ihvert fall. og ingen på puppen[:)]
Jeg fikk mine i Danmark. www.danclinic.dk Litt dyrt men er verdt det om man har litt god råd da.


vet noen om klinikker som gjør det i norge?
 
Hvordan er det med amming etter man har tatt brystforstørrelser??
tenker på å operere puppene, men er kjedelig vist de blir helt "ødelakt"
etter neste gang en skal ha baby.. som kansje blir et par år til da..
Vil jo ikke vente så lenge med å gjøre det heller.. er jo nå jeg er ung..
 
ORIGINAL: Miss_Stine

Hvordan er det med amming etter man har tatt brystforstørrelser??
tenker på å operere puppene, men er kjedelig vist de blir helt "ødelakt"
etter neste gang en skal ha baby.. som kansje blir et par år til da..
Vil jo ikke vente så lenge med å gjøre det heller.. er jo nå jeg er ung..


jaaaaa!!! jeg vet!!!! sitter i akkurat samme situasjon....
 
Jeg opererte meg for et år siden og er kjempe fornøyd! [:)] Det var Clinique Andenæs i moss som gjorde det og de kan jeg anbefale på det STERKESTE! Super hyggelige og veldige dyktige. Betalte 27000,-

Jeg la ikke inn saltvann da det er fare for at puppene rett og slett kan skvulpe etterpå....Ikke spesielt fett! Veldig fornøyd med silikon implantatene og de kjennes utrolig ekte ut. Da jeg traff min nåværende samboer var jeg litt engstelig for hvordan han ville reagere på at jeg hadde silikon, men det var null problem...han merket det ikke... Måtte fortelle ham det etter vi hadde hatt sex...[:D]

Hva amming angår så er i utgangspunktet ikke det noe problem (med mindre man legger inn gjennom brystvortene...), men selvføgelig er det litt større risk at man ikke kan amme - enten fordi man ikke har plass eller som i mitt tilfelle har truffet en nerve slik at det ene brystet er veeeldig ømt. Vondt å komme nær brystvorta, og da frister ikke amming sånn umiddelbart. I tillegg er det såpass kort tid siden inngrepet at faren for kapsling er større dersom jeg ammer og det vil jeg ikke ofre. Blir folk av flaskebarn også! [;)]

Har ikke angret en dag! [:)]
 
Jeg har ikke sjekket hvem som legger inn i armhulen i Norge men vet det er et par klinikker som gjør det. Er så fornøyd med at det ikke er noe synlig arr.
Jeg spurte legen min om det var noe i det at de kunne "skvulpe" det sa han bare var en myte. Mine gjør det i hvertfall ikke. Synes det føles trygt at det er saltvann om det nå skulle skje noe. Og muligheten for det er jo tilstedet. Jeg gjode det i danmark og det kostet mye, 33 tusen Eksen betalte så det kom jeg billig ifra.
En positiv ting til med saltvann er at de leder varme. Det gjør ikke silikon. Er aldrig kald på puppene[:)] 
Angående amming så er det i mitt tillfelle ingenting som skal tilsi at det ikke skal gå veldig bra. Men man vet jo aldrig helt sikkert.
Som jeg sa så ligger mitt implantat bak min egen pupp. Bak muskelsenen. Så det er ikke og har ikke vært i kontakt med melkekjertlene i det hele tatt.
Spurte og legen om de ville henge mer enn vanlig etterpå. Det sa han at siden de er bak muskelsenen så skulle de henge mindre enn vanlig.
Er veldig fornøyd med mine.
Lykke til hva dere enn bestemmer dere for.
 
ORIGINAL: Miss_Stine

Hvordan er det med amming etter man har tatt brystforstørrelser??
tenker på å operere puppene, men er kjedelig vist de blir helt "ødelakt"
etter neste gang en skal ha baby.. som kansje blir et par år til da..
Vil jo ikke vente så lenge med å gjøre det heller.. er jo nå jeg er ung..

 
Hvis du planlegger å få ett barn til ville jeg ventet...
Du bruker mye penger på det, og puppene forandrer seg etter hver fødsel!!!!
 
Jeg har tatt på Fornebuklinikken i oslo,der er de veldig flinke og man får gratis kontroll hvert år og har garanti hvis noe skulle skje,de fleste klinikkene i norge anbefaler silikonimplantater i og med at dette ser og kjennes mest naturlig ut,saltvann blir hardere og har lettere for å begynne å lekke..[8|]mine ser og kjennes helt ekte ut,hadde heller ingen problemer med amming,inplantatet er lagt bak hele brystmuskelen..[:)]
 
ps.må legge til at de ikke leder kulde heller hahaha![:D]tror ikke saltvann leder noe særlig mere varme enn noe annet akkurat,dummeste jeg har hørt hihi
 
 
Hmmm kanskje æ ska klage masse etter æ har fått lille gutten... har småe puppe å har veldig lav selvtilit pga det!! [&o] alle venninnene mine har store, så e æ den eneste med små.
 
Det kan du lese om på de aller fleste nettsidene om dette emnet. Er ikke noe jeg bare har funnet på. Takk for du kaller meg dum foresten. Hyggelig du da


ORIGINAL: alkb24

ps.må legge til at de ikke leder kulde heller hahaha![:D]tror ikke saltvann leder noe særlig mere varme enn noe annet akkurat,dummeste jeg har hørt hihi

 
ORIGINAL: *Malin*

Det kan du lese om på de aller fleste nettsidene om dette emnet. Er ikke noe jeg bare har funnet på. Takk for du kaller meg dum foresten. Hyggelig du da


ORIGINAL: alkb24

ps.må legge til at de ikke leder kulde heller hahaha![:D]tror ikke saltvann leder noe særlig mere varme enn noe annet akkurat,dummeste jeg har hørt hihi


du er jo bare ikke helt smart da,jeg går ikke rundt å fryser på puppene bare så det er sagt!implantatene de er opperert INN i kroppen vet du og KROPPEN leder varme hvis du ikke visste det.[:D]
 
Back
Topp