Bryster, pupper, framtidig matfat

Mammapaany

Forelsket i forumet
PUPPENE MINE ER VONDE! :-(
har de to siste ukene hatt forferdelig ømme bryster. De har blitt enormt mye større og tunge. Er til vanlig 65K(på change). Og ser tydelig at de er større, tyngre og fyldigere på et vis. Vondt å ta av Bh om kvelden.

Er nå 7+6, Er det vits å kjøpe amme Bh så tidlig? Eller vil brystene fortsette å bli større og større og større? Noen som har erfaringer fra tidligere ?
 
Jeg kjøpte meg en par amme Bher sist svangerskap og di fikk jeg aldri bruk for etter at sønnen min kom :p puppene ble mye større da melken satte i gang for fult. Men jeg vet ikke om det varierer ut ifra utgangspunktet, jeg hadde ganske små pupper da jeg ble gravid med nr 1:)
 
jeg har kjøpt ammebher, men enda ikke fått de. men jeg syns det er ekkelt å gå med eller uten bh... Men jeg er gravid for første gang så jeg har ingen anelse om hvor mye større se blir :eek:
 
Sliter med det samme. Og de er såååå ømme...
Puppene mine har vokst og er så mye mer harde og stramme. Har til samme problem med store, på change bruker jeg 75 J...
 
PUPPENE MINE ER VONDE! :-(
har de to siste ukene hatt forferdelig ømme bryster. De har blitt enormt mye større og tunge. Er til vanlig 65K(på change). Og ser tydelig at de er større, tyngre og fyldigere på et vis. Vondt å ta av Bh om kvelden.

Er nå 7+6, Er det vits å kjøpe amme Bh så tidlig? Eller vil brystene fortsette å bli større og større og større? Noen som har erfaringer fra tidligere ?
Min erfaring (dog ikke om meg selv) er at mødre kjøper alt for mange ammebh-er i svangerskapet som de kun kan bruke et par dager etter fødselen. Invester gjerne i 1-2 som er myke og gir nok støtte, men uten spiler. Resten kan du kjøpe etter fødsel, når du er mer sikker på hvilken størrelse du trenger:)
 
Back
Topp