Brystene om natten

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Brystene mine er såre, og det er verre om kvelden. Jeg leste en plass at det ikke er anbefalt å sove med bh når man ammer. Men hvordan passer man best på brystene da? Jeg sover med t-skjorte på.
 
Jeg måtte ha på fordi jeg lakk i begynnelsen og fordi jeg vår så sår at jeg ikke kunne ha ting bevegende mot de. Lå noen gang i bar overkropp for å lufttørke, da forsiktig på siden så ingenting kom borte brystvortene. Ellers hadde jeg ammebh på. Hvorfor skal man ikke det? Vanlig bh- skjønner jeg, med spiler. Men en helt løs og romslig ammebh som ikke strammer noe sted. Evt en ammesinglett.
 
Når jeg var sår i starten sov jeg med ammebh og hadde innlegg med masse purelan på, det fungerte bra. Etterhvert sov jeg i tskjorte/ingenting :)
 
Ammesinglet fra h&m er genialt å sove med [emoji4]
 
Du kan fint sove med amme-bh, det er spilene du skal passe deg for mens du ammer. :)

Signerer ammesinglet fra H&M, de er geniale, og holder ammeinnleggene på plass også.
Har du prøvd ammeinnlegg av tøy? Du kan være allergisk mot engangs, eller noen typer, det var jeg, og puppene var supervonde og såre. Legen mistenkte både det ene og det andre, men ingenting hjalp før jeg innså at det var ammeinnleggene som var problemet..
Smør brysvortene inn med Purelan før du legger deg, og bruk gjerne melkeoppsamlere eller albueskjell på dagen, så slipper du friksjon mot dem. :)
 
Back
Topp