Brunt utflod...

Lille sol

Betatt av forumet
Har aldri opplevd det før, men de tre siste dagene har jeg altså hatt særdeles brun utflod. Omtrent som rusten mens... men jeg blør ikke! Kun utflod i trusa altså...

Lurer på om det kan være noe... hadde IKM i dag, men har ikke antydninger til hverken mens eller menssmerter... mensen kom riktignok en uke for sent sist da...

Men nå lurer jeg så fælt på denne utfloden at jeg tror jeg vil ta en test i morgen tidlig, for å utelukke at jeg kan være gravid.. tror det liksom ikke helt før jeg ser to blå streker...

Noen som har erfaring med dette?
 
Hei, nå ble jeg forvirra her.... har nemlig brukt Gla jenta som nick lenge...........
 
er det ikke spotting da? Begynnende mens? Håper på at du får positiv test da. Lykke til. PS kanskje du skal finne på et annet navn så det ikke blir så lett å forveksle dere to. Det er allerede en Gla jente her inne.
 
Spotting... hva er det? Ganske fersk i gamet som dere skjønner...[;)]

Visste ikke at det var flere "Glajenta" her inne... beklager det. Skal se om jeg ikke får ordnet meg et nytt navn... det var vanskelig å få godkjent brukernavn.. jeg forsøkte mange som ikke ble godtatt, men jeg får forsøke å gruble fram et nytt! [8|]
 
Ja, da var det gjort. Nå er jeg ikke glajenta lengre, men heter lille sol! Men jeg er gla jente for det om, altså! He, he[;)]
 
Tviler ikke på at du er en glad jente [;)]
 
Har jeg også hatt i noen dager nå, men nå ser det ut som om "tante" kommer. [>:]

Hvordan går det da? Har du testet???
 
Jeg har fortsatt brunt utflod... bare litt... men det er der. Ingen antydning til mens! Så i går tidlig stod jeg opp og testet meg... negativ....[:(]

Brukte QR test. Sist jeg brukte den viste den en svak positiv strek selv om jeg ikke var gravid. Neste gang kjøper jeg Clear Blue.

Så jeg går ut i fra at jeg bare skal vente på tante Rød nå... ikke annet å gjøre lissom...

Lykke til May 77... skal du teste nå du også?
 
Jeg har også prøvd QR, men sverger til Clearblue. Den vet jeg er til å stole på. Tror ikke QR er like følsom, så det er ikke sikkert den slår ut enda[;)]

Tester etter helga hvis det ikke har skjedd noe til da.

Krysser fingrene for oss[:D]
 
Back
Topp