Brunt utflod/ crinone rester

CurlySue

Glad i forumet
Sitter på do på jobb å griner. Vet at det ikke trenger å bety at noe er galt. Men klarer uansett ikke la tanken ligge. Tok siste dose med crinone på tirsdag. Og i dag torsdag kom det ut masse rester som er brunt, gammelt blod. Ikke noe friskt rødt enda.
 
Uff...skjønnwr deg godt. Nervene i høyspenn her og...
Da jeg gikk gravid med datteren min gikk jeg på lutinus og huske jeg fikk rundt uke 10 rosa utflod...livredd..men det betydde ingenting da. Skjøre slimhinner.. Håp er d er det på deg og.
Klem ♡
Ikke vent 3 uker på ny ul...hvis du er redd..
 
Uff...skjønnwr deg godt. Nervene i høyspenn her og...
Da jeg gikk gravid med datteren min gikk jeg på lutinus og huske jeg fikk rundt uke 10 rosa utflod...livredd..men det betydde ingenting da. Skjøre slimhinner.. Håp er d er det på deg og.
Klem ♡
Ikke vent 3 uker på ny ul...hvis du er redd..

Går på blodfortynnende også. Så kan vel lettere blø litt da. Huff dette er ikke lett altså. Går rundt og er usikker redd hele tiden. Vurderer sykemelding da jeg ikke føler jeg går gjort jobben min skikkelig. Gikk hjem til lunch i dag.
 
Går på blodfortynnende også. Så kan vel lettere blø litt da. Huff dette er ikke lett altså. Går rundt og er usikker redd hele tiden. Vurderer sykemelding da jeg ikke føler jeg går gjort jobben min skikkelig. Gikk hjem til lunch i dag.
Viktig å ta vare på deg selv og kroppen din. Lytt til hva som er best for deg og babyen.
Jeg er og sykemeldt.. skal ikke jobbe noe...risikosvangersksp og så er jobben min litt tung..så tar ingen sjanser her.
 
Hvordan går det?
Har blødd med mine to siste, gikk på progynova, blodfortynnende og Lutinus. Fra uke 4/6-9/10. Gikk bra begge gangene... men ble aldri vant til det, like skummelt hver gang.
 
Jeg var innlagt på sykehus på lørdag for medisinsk abort. Blødde litt på lørdag morra, vi valgte å dra på sykehuset for å få en sjekk. Det hadde stoppet å utvikle se etter ultralyden i uke 7. Jeg skulle vært 10 uker i morra.
 
Jeg var innlagt på sykehus på lørdag for medisinsk abort. Blødde litt på lørdag morra, vi valgte å dra på sykehuset for å få en sjekk. Det hadde stoppet å utvikle se etter ultralyden i uke 7. Jeg skulle vært 10 uker i morra.

Åh.. trist å høre :(
 
Jeg var innlagt på sykehus på lørdag for medisinsk abort. Blødde litt på lørdag morra, vi valgte å dra på sykehuset for å få en sjekk. Det hadde stoppet å utvikle se etter ultralyden i uke 7. Jeg skulle vært 10 uker i morra.
Uff, så utrolig trist :sad010 Sender deg masse klemmer :Heartred
 
Back
Topp