brunlig utflod/blod?

Tidabæibi sin mamma

Elsker forumet
hei dere!
Blødde litt friskt blod i går, i dag var det blitt litt rustent/brunt. Er et et godt tegn på festeblødning kanskje??? Håper inderlig det. Da jeg hadde sa var det litt rødt blod som nå, det stoppet også kom det mer rødt blod. Da fosset det i to-tre uker. Det kom ikke mye i går.

dere som har hatt festeblødninger, hvordan utartet det seg? Var det rødt/brunt/mye/lite/vondt???

Klem!
 
Hei!

Jeg hadde en del brun utflod i starten av graviditeten. Ingen kunne sikkert si hva dette var, men fikk også beskjed om at nå var alt så blodfylt, at det fort kunne skje "bristninger"
På sykehuset sa det at så lenge jeg ikke hadde store smerter og blødninger, kunne jeg ta det helt med ro.
Lykke til, dette går helt sikkert bra![:)]
 
Håper så masse masse på at det skal gå bra! Takk for støtte og oppmuntring. Jeg hadde veldig vondt i mage/rygg i går, men det ga seg. Unnskyld detaljene, men jeg pleier å gjøre stort hver morgen. Har ikke gjort det siden torsdag. Lurer på om det er derfor jeg hadde mageknip i går... Det gjør ikke vondt lengre + blør ikke. Det hadde vært sååååååå fantastisk! Kan ikke vente med å gå til legen nå for å få bekreftelse. På sidene her står det at en god mor fyller livmoren med kjærlighet når hun er gravid. Vet ikke helt hvordan man skal gjøre det, men prøver

Klem
 
Back
Topp