Brun utflod :\

Elisaflisa

Blir kjent med forumet
Hei !

I dag var det litt brun utflod på papiret da jeg hadde vært på do, flere som har det sånn ?
Heldigvis ikke friskt blod, og har ikke noen magesmerter..
Har termin helt i slutten av mai, så alt er ennå veldig nytt..

Har hatt en MA før, så er naturligvis kjempe bekymret ;(

Takk for alle svar og beroligende ord ! :)
 
Det er visst veldig vanlig med litt farget utflod:) Brunt betyr dessuten gammelt blod. Så lenge det ikke er friskt rødt er det ingen stor grunn til bekymring.

Hvis du er engstelig, kan du kanskje bestille en TUL?
Hvor langt er du på vei?
 
Det er visst veldig vanlig med litt farget utflod:) Brunt betyr dessuten gammelt blod. Så lenge det ikke er friskt rødt er det ingen stor grunn til bekymring.

Hvis du er engstelig, kan du kanskje bestille en TUL?
Hvor langt er du på vei?


Taaaakk :D
Oh yes, kommer til å ha tidlig UL i uke 6-7, samt i uke 12. Tror jeg er 5+3, så syns det er litt tidlig å stikke til legen ennå, er litt usikker på termin så venter nok en uke eller to :)
 
Jeg har hatt brunt utflod, veldig lite, til meg ser det ut som MA men må inn igjen om et par dager. Men i de fleste tilfeller er det normalt. Så håper du er heldigere enn meg :)
 
Tror det er veldig vanlig. Om det ikke tar seg opp og blør friskt, og du får magesmerter så trenger det ikke å bety noe. Jeg har hatt brun utflod som kommer og går nå siden uke 6, er 9+0 i dag. Og på TUL i uke 6 og uke 8 har alt vært helt fint og vist en liten mini [emoji4]
 
Jeg hadde det med første, rundt 4-5 uker.. brunt.. han er 7 år nå, så det gikk fint :) bare rester fra forje mens feks. Eller fra egget festet seg :)
 
I går gikk det fra brunt til lyserosa, og nå blør jeg friskt blod som ved en lett mens. Har ikke noe smerter, og blødningene tar seg (heldigvis) ikke opp. Skal til gyn i morgen for en celledelingstest og vet de har UL der. Skjønner veien det bærer, men har fremdeles et ørlite håp
 
Jeg har hatt det litt i starten, det var visst helt normalt sa legen. Men vet jo også at det kan være starten på noe. Håper alt går fint for deg. Her er det bare bra, på tross av det.
 
Jeg har hatt det litt i starten, det var visst helt normalt sa legen. Men vet jo også at det kan være starten på noe. Håper alt går fint for deg. Her er det bare bra, på tross av det.

Godt å høre t det gikk bra med deg ! Gikk dessverre andre veien for min del, men prøver å være positiv og satser på at en spire sitter snart igjen
 
Back
Topp