Brun utflod

I

Ingenbruker

Guest
Først og fremst, beklager detaljene[emoji23][emoji51][emoji15]

Etter dobesøk nå i dag har det vært mye lysbrun utflod både i trusa og på papiret[emoji57] det er tykt, klumpet og det er i store mengder[emoji51]

Hva tror dere? Normalt?
 
Slik jeg har forstått det så er de jo veldig vanlig! Jeg har desverre bare dårlig erfaring med det[emoji20]

Krysser fingrene for at det ikke er noe[emoji173]️
 
Slik jeg har forstått det så er de jo veldig vanlig! Jeg har desverre bare dårlig erfaring med det[emoji20]

Krysser fingrene for at det ikke er noe[emoji173]️

Å nei! Har det vært starten på noe for deg?[emoji20]
 
Å nei! Har det vært starten på noe for deg?[emoji20]

Begynte å spotte brunt begge gangene jeg mistet.. men ikke bry deg for mye om det!! Det er veldig normalt å blø i svangerskapet[emoji173]️ så lenge du ikke har smerter så tror jeg du kan slappe av[emoji8]
 
Begynte å spotte brunt begge gangene jeg mistet.. men ikke bry deg for mye om det!! Det er veldig normalt å blø i svangerskapet[emoji173]️ så lenge du ikke har smerter så tror jeg du kan slappe av[emoji8]

Huff! Så leit å høre[emoji20] håper spirene våre sitter helt til mål denne gangen[emoji5]

Ingen smerter, bare sånn mens-type murringer, ikke blødd noe heldigvis, kunn lysbrunt og litt lysrosa nå. Kom etter jeg lå å tøyde på sofaen [emoji51] (har en ekstremt vond rygg) mulig det er en forklaring.
 
Huff! Så leit å høre[emoji20] håper spirene våre sitter helt til mål denne gangen[emoji5]

Ingen smerter, bare sånn mens-type murringer, ikke blødd noe heldigvis, kunn lysbrunt og litt lysrosa nå. Kom etter jeg lå å tøyde på sofaen [emoji51] (har en ekstremt vond rygg) mulig det er en forklaring.

Ja det får vi håpe[emoji173]️
Mulig det er en forklaring ja![emoji846]
 
Veldig godt å høre, uff man blir jo bekymret.

Absolutt[emoji15] er så lett å roe andre og si det er normalt osv, men når det skjer så blir man stressa, skikkelig og[emoji51] håper bare jeg får tidlig UL av legen, om ikke blir det nok en privat i uke 7-8
 
Når har du time?

Har time til uka, ville ha hos fastlegen og hu er så populær ettersom hu egentlig er fødselslege/barnelege så det er ventetid, vet hu har hatt ul apparat før så kanskje jeg er heldig[emoji5]
 
Godt å høre! [emoji173][emoji173]Huff, mye som er skummelt nå. Vi får trøste oss med at sansynligheten for at det går bra er myyye større en at det går galt![emoji4][emoji120][emoji106]
Fastlege med ul-apparat ja, DET hadde vert noe det[emoji7][emoji7][emoji106]
 
Godt å høre! [emoji173][emoji173]Huff, mye som er skummelt nå. Vi får trøste oss med at sansynligheten for at det går bra er myyye større en at det går galt![emoji4][emoji120][emoji106]
Fastlege med ul-apparat ja, DET hadde vert noe det[emoji7][emoji7][emoji106]

Ja det er ganske morro, vet ikke om hun har det enda og i såfall vil jeg tro det ikke er heøt tiptop og nyeste på markedet[emoji51][emoji23]
 
Hmmm. Kan kanskje være begynnelsen på sa. Men det er så vanskelig å si. Håper på det beste for deg <3
 
Det begynte dessverre sånn for min del også når jeg hadde en SA. Men har også blødd mye i første svangerskap og det gikk fint.. Vanskelig å si! Håper det går fint for deg [emoji170][emoji272][emoji254]
 
Sniker. Jeg har hatt to ganger der brunt blod har betydd ma for min del, da har jeg kjent på kroppen at det var noe galt å da, men også en gang der det har vært ufarlig og de vet ikke hvorfor, mrn mest sannsynlig gammelt blod som har ligget i en fold eller kroppen klarer ikke stoppe det som skulle vært mens og derfor får man en blødning. Noen ganger blodkar, eller ingen forklaring.
 
Back
Topp