Brun spotting 6dpo

Ønskeross2

Forelsket i forumet
Assistert-jentene
Lurer på om det er andre med lignende erfaring der ute: :smiley-angelic001
Jeg fikk satt inn et 3-dagers fryseegg på onsdag. Er fryseforsøk i styrt syklus. I går, 6dpo, våknet jeg med beige/lysebrune lutinus-rester. Avtok ila gårsdagen, men våknet med litt mørkere (men fortsatt lyst brunt) og litt mer i morges, 7dpo. I dag har det vært litt til og fra gjennom dagen.

Merker jeg mister litt motet av dette. Dette er søskenforsøk, og i svangerskapet gikk jeg på lutinus både frem til positiv test og fra uke 12-30. Hadde ingen lignende spotting da, bare ørlitegrann lys lys rosa rundt 9-10 dpo. Det gjør at jeg tviler på om dette er fra såre slimhinner Hadde et negativt fryseforsøk i mai, og da hadde jeg brune/sorte crinone-rester helt fra innsett til negativ test. Tenkte da at det sikkert skyldes crinonen, som var ny for meg, men nå som det dukker opp med lutinus også blir jeg litt i tvil.

Knapt 3 dager etter innsett av 3-dagers er vel altfor tidlig for festeblødning?

Har skrevet om dette i juni-tråden også, men håper at det kanskje er andre her på assistert som har lignende erfaringer. :)
 
Oppdaterer denne i tilfelle det er noen googlere som meg som dumper innom og lurer på hvordan det gikk til slutt. :)

Tidlig spotting var ikke et godt tegn for meg. Det vedvarte frem til testdag og ble mer de siste dagene. Tok negativ blodprøve i dag. Har avtalt med sykepleier på klinikken at det skal diskuteres med lege før neste runde, i tilfelle det er noe som kan gjøres annerledes.

Men man hører jo om mange som blir gravide og går til termin med spotting, så ikke til å bli helt klok på.
 
Back
Topp