Brukte julegaver

Ja, innafor. For det første trenger ikke mottaker vite om det er brukt, hvis man synes det er ubehagelig, og for det andre er mye brukt akkurat like fint og nyttig som brukt.
Hvis valget stod mellom ingen gaver og brukte, hadde jeg lett gitt bort brukte. Hvis den som skulle gi meg gaver følte de ikke hadde råd, ville jeg heller at de skulle brukt pengene på seg selv.
 
Seøv hadde jeg kun gitt det om det var noe mottager ønsker seg å man bsre kunne funnet det brukt
 
Synes det er helt lov. Gjerne i god stand da, hvis ikke det er antikke ting:p
 
Helt lov!

Beste gaven jeg fikk for to år siden var en bok om fjerde trimester fra bestevenninna til mannen. Jeg var høygravid den jula, og det er den eneste gaven jeg husker at jeg fikk!
 
Ja, det kunne jeg godt gjort, men det kommer så klart an på hva det er for noe :)
 
Så lenge det er en ting mottakeren har brukt for og ikke noe bare for å gi noe, så synes jeg det absolutt er innafor :)

Samboern har en slektning som hvert år gir noe som helt klart er gravd frem fra langt bak i boden. Pyntegjenstander o.l. :s da tenker jeg at det hadde vært mer koselig å bli bedt på middag eller bare et julekort eller noe :)
 
Jeg fikk alle seriene til Margit Sandemo i innbundet utgave av mannen min det andre året vi var sammen. Disse var selvfølgelig brukt, all den tid de ikke er å få tak i nye. Beste gaven jeg noensinne har fått.
 
Det gjør meg ingenting å få det, men jeg gir ikke brukte ting vekk i gave til andre
 
Back
Topp