Brukte du ammeinnlegg av ull? Eller berget du uten?

M

Moderator Eve

Guest
Hadde/har du mange sett evt?

Bruker du kun i bomull?

Del med oss :)
 
Brukte kun engangsinnlegg.
Hadde ett par i ull, men det ble for mye styr med håndvasking, og jeg hadde knapt tid til å gå på do, så de ble liggende i en skuff. :p
Skal være flinkere neste gang til å kjøpe inn flere og bruke, om behovet er der. :)
 
Hadde, men mistet dem i ull. Har droppet engangs , går uten da det er så forskjellig fra dag til dag hvor mye jeg `lekker` fra brystene. Men når det er skikkelig kaldt bruker jeg ullundertøy og legger ullsokker på brystene når jeg skal ut istedet :D
 
Ull innlegg er gull, og jeg bruker mye der, i tillegg til merino ull ammebh. Har også brukt lilleba sine, det var kjempegode. Bambus er greie å bruke på natten, og måtte første mnd halvannen bruke engangs i tillegg pga lekkasje. Det er ikke så ofte nå.
 
Brukte kun ull med eldste og melkeoppsamler under amming i starten. Med yngste brukte jeg ull/silke (innerst mot huden).
 
Bambus eller ull her også.
 
Kunne heller ikke berga uten... så vet hva du snakker om...
 
Bruker kun engangs, lekker fremdeles mye etter 6 mnd og skifter også fler ganger i løpet av natten.
Syns det er veldig lettvint med engangs
 
Har brukt ull helt siden fødsel i juli! Tåler ikke trekk eller noe på puppene før jeg får tette melkeganger! :/
Bruker engangsinnlegg/bomullsinnlegg innafor ulla pga mye lekkasje ofte!
 
Kjøpte 2 i ull, brukte en dag, men syns engangsinnlegg er enklere. Lekker fortsatt en del etter 8 mnd, men i starten bytta jeg nesten hver time, så orka ikke styret med å vaske. Har ikke akkurat tida til å vaske. Det får bare koste litt tenker jeg. Og jeg er en ganske varm person, så ull blir fort i overkant her.
 
Her har det gått i engangsinnlegg og har ikke hatt noe trøbbel med det :) Passer på å ha på ullsinglet eller lignende når jeg skal ut i kulda.
 
Brukte engangs, på de aller kaldeste dagene la jeg i en stor strikket ullklut (omtrent som en gryteklut) inni amme-BHen mellom engangsinnlegget og selve BHen. Da slapp jeg å vaske så ofte, samtidig som det varmet godt.
 
Bruker helst engangs og med ull utenpå om det er kaldt. Hadde mye lekkasje og det ble så styrete med ullinnleggene. Først nå etter 8 mnd har jeg begynt å bruke mest ull.
 
Brukte ull utenpå engangs på noen av de kaldeste dagene i begynnelsen, spesielt om jeg skulle ut og gå meg skikkelig svett i 8-10 minus. Tror ikke jeg har brukt ull siden januar (brukte fram til lille var ca seks uker).
Med førstemann som er født i juni brukte jeg kun engangs.
 
Back
Topp