Bruker du tøybind og/eller menskopp? :)

87'modell

Forumet er livet
Jeg bruker begge deler, og er storfornøyd med det. :)
 
Bruker bind. Prøvde menskopp, men det gjorde vondt :( tror jeg må ha en annen type isåfall
 
Tenker å kjøpe menskopp når jeg får menstruasjon tilbake etterhvert.
 
Ingen av delene, bruker bind eller tampong.
 
Ingen av delerna. Mista mensen nær eg starta på piller . Herligt
 
Ja, teoretisk sett.

Reelt sett har jeg ikke fått mens igjen etter fødselen for snart to år siden og har satt inn en spiral for et halvt år siden så håper å slippe egentlig. Men jeg har det i tilfelle den kommer.
 
Menskopp er en fantastisk revolusjon! Har tøybind jeg bruker om jeg trenger også.
 
Brukte menskopp før ja. Kommer til å fortsette med det når mensen kommer tilbake.
 
Pleier å bruke tamponger, men vurderer menskopp.. Jeg har satt inn spiral og håpte egentlig å miste mensen, men det ser dårlig ut gitt. har hørt at man ikke bør bruke menskopp når man har spiral, fordi koppen kan lage vakuim som trekker ut spiralen. Noen som vet om det stemmer?
 
Har nylig kjøpt tøybind, fikk helt sjokk hvor klamt det ble med vanlig bind etter å ha gått 1,5 år uten å bruke det. Har planer om å kjøpe menskopp også, må bare bestemme meg for type :)
 
Prøvd mens kopp, men var ikke noe for meg desverre...
 
Til dere som bruker menskopp: hvordan gjør dere det om dere er ute en hel dag og må bruke offentlige toaletter som typisk har fellesvasker i stedet for vask i hver bås?

Har ikke prøvd verken menskopp eller tøybind enda i allfall. Her gikk det i tampong da jeg mensen :p
 
Bruker tampong, men vil prøve menskopp når jeg får somla meg til å kjøpe det.
 
Pleier å bruke tamponger, men vurderer menskopp.. Jeg har satt inn spiral og håpte egentlig å miste mensen, men det ser dårlig ut gitt. har hørt at man ikke bør bruke menskopp når man har spiral, fordi koppen kan lage vakuim som trekker ut spiralen. Noen som vet om det stemmer?
Hørt noe om det ja. Bør være flink å bryte vakuumet i alle fall.

Jeg har jo ikke får mens enda så vet ikke hva jeg skal gjøre.
 
Back
Topp