Bruker du stringtruse?

Nei, brukte det da jeg var 16! Etter fylte 20 gikk jeg over til hotpants, en svært sjelden gang string. Etter å ha født begynte jeg å slite med sopp, så da ble de to siste stringtrusene kasta.
 
Jeg bruker ikke stringtruse, nei. Synes det er skikkelig ubehagelig å ha noe gravd inn i rompesprekken :p
 
String er virkelig helt pyton å ha på seg, så nei, det bruker jeg absolutt ikke (uavhengig av hva som er hot eller not ;) ). Bruker boxere og hipstere. De synes ikke gjennom de klærne jeg bruker i hvert fall. Mye bedre for underlivet mitt som ble maltraktert under fødselen.
 
Nei, ikke nå lenger. Da går jeg heller uten truse! [emoji14]
 
Gjør du? Trodde det var litt "ut" blant voksne, men i det siste har jeg (nokså ufrivillig) sett flere godt voksne brukere, så lurer på om det kanskje er in igjen? Så, hot or not? :p

Religiøst. Kan ikke fordra følelsen av noe annet, har prøvd alt. Men altså, ikke sånne tynne strek-string, mine har brede blondekanter.
 
Not :p Har bare brukt det noen få ganger i mitt liv, og hatet det! Bryr meg ikke om det er in eller ikke, bare hater følelsen av å ha noe inni rumpesprekka :shy:
 
Ja, når antrekket krever det, selv om jeg vet det ikke er sunt for kroppen.
Jeg har dog blitt mer "care" etterhvert som jeg har blitt eldre, for jeg vet at folk flest har nok med sine egne truser, og ikke tenker over min. :p
Ofte kan en hipster/boxer gjøre samme nytten. ;)
 
Altså, dere som snakker om at trusekanten synes gjennom bukser; hva slags bukser bruker dere???

Det synes iallefall ikke gjennom mine jeans :p
 
Altså, dere som snakker om at trusekanten synes gjennom bukser; hva slags bukser bruker dere???

Det synes iallefall ikke gjennom mine jeans :p
Er ikke alle som bruker jeans da Klatremus :p Er snakk om litt tynnere bukser, eventuelt om jeg går i en tettsittende kjole, et skjørt eller liknende. Hehe. Hadde heller stusset på trusa om den syntes gjennom jeans :p Haha. Men jeg forsøker å unngå string mest mulig, da det er den sikreste oppskriften på UVI for meg...
 
Er ikke alle som bruker jeans da Klatremus :p Er snakk om litt tynnere bukser, eventuelt om jeg går i en tettsittende kjole, et skjørt eller liknende. Hehe. Hadde heller stusset på trusa om den syntes gjennom jeans :p Haha. Men jeg forsøker å unngå string mest mulig, da det er den sikreste oppskriften på UVI for meg...
Hihi, ja det finnes vel tynnere bukser ;-)

Men jeg kan ikke si at jeg går og studerer andre damer sin rumpe for å se om trusa synes eller ikke :p

Jeg går ikke så ofte i skjørt, og de er uansett såpass vide at trusa ikke synes :p
 
Bruker det ofte om sommeren, og altid på trening. Ingen stringtruse- ingen trening !!! Det verste jeg vet er å ha på en vanlig truse og dra på trening- har skjedd et par ganger og aldri mer! Det er bare strømpebukse som er mer ubehagelig, enn vanlig truse på trening!
 
Jeg syns de er mer komfortable en vanelige truse/hipster/boxer.. Har faktisk ingen "vanelige" truser :)
 
Back
Topp