Bruker du lokkemiddel for å få de største barna med på tur?

M

Moderator Amalie

Guest
Hva bruker du i tilfelle? Sjokolade/skjermtid etc.? :)
 
Nei, de må kunne bevege seg uten belønning. :p men vi har av og til med oss noe, men nevner det ikke på forhånd :)
 
Nei vi er en turfamilie, så det kunne ikke falle meg inn å måtte lokke barnet mitt med :p Vi går ofte på tur, både korte og lange, og likevel føler jeg at vi ikke kommer oss ofte nok ut. Det har naturlig nok blitt begrenset av min form gjennom dette svangerskapet.

Men det skal sies at når vi går tur lang nok til å ha matpause så har vi alltids noe å kose oss med, både mat og gjerne sjokolade :D Den gangen sjokoladen var glemt så kan dere gjette hvem som ble sur, jo det var fruen selv :rolleyes:
 
Nei, det kunne ikke fallt meg inn. Ikke har jeg noen gang hørt om noen som har gjort det heller? Vi er mye på tur, og jeg prøver bare å passe på at turene er gøy for alle. Ungene får som oftest være med å velge turmål, eller i det minste velge mellom noen alternativer jeg synes er passe.
 
Har skjedd noen ganger ja. Har gjerne sluttet med lokking, nå bare setter jeg alle klutene til og "hiver henne ut".
 
Har lokket med nisteturer og lekeplasser underveis :p
Det har dessverre ikke blitt noe særlig med turer nå når jeg er gravid, men er klar igjen en stund etter at lillebror er kommet :)
 
Back
Topp