Bruker du linser/briller?

Linser og briller. Linsestyrke -9,5 og -9. Brillene husker jeg ikke helt, men har bikket -11...
 
Bruker linser til vanlig, har briller å, men de blir ikke brukt så mye
-2,25 og -2,75
 
Oftest briller for tiden, men har både og.

Husker ikke styrken atm. -1,75 og -2,25..?? Eller noe sånt?
 
Bruker briller nå. Da jeg brukte linser var styrken -0,75 og -1,25
 
Bruker begge deler. -1.50 og -1.75
 
Bruker linser, styrke -1.5 og -2.5. Har briller også men bruker de nesten ikke.
 
Bruker som regel briller, linser på fest, ferier, osv. -2,0 på begge øynene
 
Bruker begge deler. -1 på begge øynene.
 
Briller. Men vurderer å ta laseroperasjon etter at jeg har flere jeg kjenner som har tatt det og er fornøyde. Noen her som har vurdert det?
 
Både briller og linser. -2,75 og -2,50 i linser, usikker på egentlig styrke i briller da disse korrigerer for mye annet rart [emoji15]

Briller. Men vurderer å ta laseroperasjon etter at jeg har flere jeg kjenner som har tatt det og er fornøyde. Noen her som har vurdert det?

Ville ta laser da jeg selv kjenner flere som er veldig fornøyde, men de vil ikke gjennomføre det på meg fordi jeg har så tynne hornhinner [emoji29]
 
Både briller og linser. -2,75 og -2,50 i linser, usikker på egentlig styrke i briller da disse korrigerer for mye annet rart [emoji15]



Ville ta laser da jeg selv kjenner flere som er veldig fornøyde, men de vil ikke gjennomføre det på meg fordi jeg har så tynne hornhinner [emoji29]

Jeg leste at de kunne utføre en av de to operasjonene dersom man hadde tynne hornhinner. Husker ikke om det var Lasik eller Lasek, men en av de var visst egnet for de med tynne hornhinner. Skal til forundersøkelse nå snart, så får vi se om jeg er egnet for operasjon eller ikke.
 
Ja. Briller. Får ikke linser da de ikke klarer å korrigere hornhinnen mine [emoji14]

-2,25 på begge sider. Men ser dårligere, har hovne synsnerver :/
 
Har briller jeg bruker ved behov, typ 0,5 i styrke men korrigering for skeiv hornhinne, så selv om jeg ikke trenger de for styrken sin del er det tidvis greie å ha.
 
Back
Topp