Bruker du gravid-bilbelte?

De har vel egentlig ikke funnet noen ekstra sikkerhet ved å bruke det, og de fleste som bruker det gjør det for komforten sin del. Jeg skal begynne å bruke det nå, jeg synes det er ekkelt når beltet trykker på magen.. Hehe.
 
Jeg prøvde sist graviditet, men syns den stroppen som skal holde beltet nedenfor magen strammet opp mellom beina, så orka ikke det [emoji85]
 
Sniker fra desember.

Jeg har brukt det siden uke 16. Det diskuteres mye om det er sikrere eller ikke, men man taper i hvert fall ikke noe på det. Vi har hatt et par skikkelige bråbremser og jeg er glad jeg ikke har fått det trykket på magen. Uten gravid-belte sklir belte også opp.
 
Så bra at dere tenker på sikkerheten :)

Hvor har dere kjøpt det beltet?
Kanskje det er noen andre som er på jakt etter det :)
 
bruker det ikke, har heller ikke tenkt så hardt på det, plasserer jo bilbeltet under magen og det er vell fysisk umulig at det sklir opp eller? magen ligger jo godt over..
som sagt ikke tenkt så hardt på det men kanskje jeg burde det...
 
Foreløpig ikke. Kanskje når magen vokser litt og belte blir mer ukomfortabelt. Kjører ikke så mye bil så behovet er ikke veldig stort.
 
Bruker ikke dette, nei. Kommer nok ikke til å gjøre det heller.
 
Bruker ikke..
 
Har aldri følt at jeg har bruk for det, så nei
 
Bruker det mest på litt lengre turer. Brukt det til mine 2 barn fra før også [emoji1303]
 
Back
Topp