Bruker du ammepute?

Har ikke brukt ammepute til de fire første. Men om jeg får en til så er bbhugme høyt oppe på ønskelista.
 
Jeg har en BBhugme som jeg brukte under svangerskapet, den var kjempegod å sove med da bekkenet var vondt og magen stor.
Prøvde å bruke den som ammepute, men den var så stor og uhåndterlig at den fort ble lagt vekk.
Var mer styr enn hjelp i den.
Ble til at vi ikke brukte noe, evt. tok en sofapute og støttet opp.
 
Sitter her med bb-hug-me i ryggen, det er genialt og akkurat slik støtte jeg liker. Vurderer nesten å bare beholde den for alltid:) Den blir for lav om jeg bruker den som vanlig (foran), så da må jeg uansett styre med puter/tepper i tillegg.
 
Har ammepute og bruker den mindre og mindre for tiden. Hun er blitt så stor.
 
Bruker doomoo ammepute. Jeg har lang overkropp, små pupper, og liten baby, og da er ammeputen gull.
 
Brukte en uke men synes det ble mer ‘stress’ med den ..
 
Gjorde det litt i starten med begge to, men synes fort de ble for store til at det var behagelig. Så nå støtter jeg bare opp med puter[emoji4]
 
Hadde Doomoo large sist, fordi jeg trodde jeg trengte gravidpute og akkurat som BBhugme var dette 2 i 1.

Så trengte jeg ikke gravidpute hverken da eller nå. Og lærte fort at de to-i-en-putene er elendige som ammeputer. Alt for myke og uhåndterlige. Cozyfix prøvde jeg både på sykehuset og helsestasjon sist og ELSKET den, men kunne ikke rettferdiggjøre å bruke enda mer på ammepute da. Solgte Doomoo da jeg hadde slutta å amme.

Men nå har jeg kjøpt en pent brukt Cozyfix-ammepute :) ❤️ Gleder meg!!
 
Jeg har en BBhugme som jeg brukte under svangerskapet, den var kjempegod å sove med da bekkenet var vondt og magen stor.
Prøvde å bruke den som ammepute, men den var så stor og uhåndterlig at den fort ble lagt vekk.
Var mer styr enn hjelp i den.
Ble til at vi ikke brukte noe, evt. tok en sofapute og støttet opp.
Enig, den var ubrukelig som ammepute... Men var avhengig av den i senga under svangerskapet og liker den enda :p
 
Enig, den var ubrukelig som ammepute... Men var avhengig av den i senga under svangerskapet og liker den enda :p
Lurer nesten på om jeg er den eneste gravide som ikke ser poenget med eller liker sånne puter i senga... kan ha noe med å gjøre at jeg er veldig varm av meg når jeg er gravid. Så jeg orker oftest ikke ha dyna på meg heller, men har den liksom ved siden av meg (foran meg når jeg ligger på siden) så det blir liksom litt som en veldig tynn sånn gravidpute, fordi jeg har en tynn sommerdyne. Vi har det ganske varmt på soverommet også da..

Eneste puta jeg orker ha i senga er tempur-puta under hodet, den er jeg avhengig av :D
 
Lurer nesten på om jeg er den eneste gravide som ikke ser poenget med eller liker sånne puter i senga... kan ha noe med å gjøre at jeg er veldig varm av meg når jeg er gravid. Så jeg orker oftest ikke ha dyna på meg heller, men har den liksom ved siden av meg (foran meg når jeg ligger på siden) så det blir liksom litt som en veldig tynn sånn gravidpute, fordi jeg har en tynn sommerdyne. Vi har det ganske varmt på soverommet også da..

Eneste puta jeg orker ha i senga er tempur-puta under hodet, den er jeg avhengig av :D
For min del er det det at jeg pleier å sove på magen, når jeg sover på siden vet jeg ikke hvor jeg skal ha armene :p hjelper når jeg kan holde rundt den og ligge «oppå» den ;)
 
Brukte med begge når de var nyfødt. Men ammet fint uten også.
 
Brukte bbhugme for å få sove i svangerskapet, men har ikke fått til å bruke den noe særlig som ammepute. Kjøpte etterhvert også Cosyfix som "alle" snakket så varmt om, men det fungerte heller ikke for meg. Bruker nå en god sofapute med et håndkle oppå, og prøver å ikke tenke på hvor mye penger jeg har brukt på ammepute de siste månedene.... [emoji85][emoji15]
 
Back
Topp