Bruker dere bag- eller sportsdel på vogna?

HappyMom**

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Jenta vår er lita og har fortsatt plass i bagdelen, utfordringa er at hun aller helst vil sitte. Siden vi har tfk synes jeg sportsdelen er for stor og åpen enda! Hun er mellom 7-7,5 kg. Som en mellomløsning bruker vi nå pute og sele i bagvogna, men det er ikke optimalt... Hva bruker dere?
 
Sportsdel:) Begynte med den mens han fortsatt passa i baggen, men han var desperat etter å se alt som skjedde rundt hehe!
 
Sportsdel, brukt siden han var 5,5mnd. Men ligger stort sett flatt hele tiden i den, men får sitte opp noen ganger :)
 
Sportsdel, men den er nokså lukket og vendt mot meg. Lillemor sitter så godt i den:)
 
Bruker bagen enda (ho blir 8mnd neste uke) :) men får sportsdelen denne uken, så vurderer å bytte! Da ho skal klatre ut av bagen [emoji28] vil opp å se å kike rundt :)
 
Bruker bagdelen ennå, han har god plass og beveger seg ikke noe særlig, og den virker så mye bedre å sove i. Så lun og god[emoji4] Også er den mye finere[emoji85] Også merker jeg at jeg holder igjen litt siden det er sistemann[emoji23] Det er ikke så ofte vi er ute og triller utenom når han sover, så har ikke hatt behov for sittedel ennå, kun et par ganger - og da har vi puttet teppe bak som støtte. Men vi blir nok å bytte til 17. mai, da blir det behov for god sittestøtte[emoji4]
 
Sportsdel, av samme grunn, ho ville bare opp. Men TFK har vel en sånn ein mulig bag som er en blanding mellom sportsdel og bag. Den ser jo helt super ut!
 
Bruker fremdeles bagdel. Synes jenta vår er litt liten for sportsdel. Vil opp å sitte når hun er våken, går an å heve hodeenden litt i bagen så det fungerer fint nå :) tenker å bruke den en stund til, lille er 8,5 mnd ca :)
 
Bruker litt om hverandre, spørs hva vi skal. Om vi bare skal sovetrille tar jeg bag, skal vi feks styre rundt og handle og sånt tar jeg sportsdel. Enkelt å klikke av og på heldigvis. Og lunt og godt og vendt mot meg i sportsdelen så kunne fint brukt den hele tiden.

Jeg er litt som sprelline, holder nok litt igjen siden det er siste barnet. Hadde mye "dårligere tid" med første, da var jeg hele tiden opptatt av neste steg. Nå vet jeg at i det øyeblikket jeg bærer baggen opp på loftet skal jeg aldri mer trille en baby i den. Kan jo bli sentimental av mindre :-(
 
Sportsdelen. Hun ble for lang til bag'en. Savner den for sportsdelen ser ikke ut til å være særlig komfortabel å sove i pga selene. Men, ellers virker sportsdelen god og lun. Har Emmaljunga Edge duo
 
Jenta her er 9 mnd, men spørs om jeg må prøve på sportsdelen for å se... Brukt reisetrille på ferie og selv om den ikke er stor, den er alt for svær for henne. Jeg får vel bare prøve meg frem litt :)
 
Bruker bagdelen på Emmaljunga Edge Duo da den er stor og lillegutt er ganske liten ( da han var 7 mnd var han 7990g og 71,5cm). Ellers har vi Babyjogger City GT som vi bruker på korte turer og på senteret :) Tenkte å få på sportsdelen til 17.mai ;)
 
Bruker sportsdelen nå, er redd hun klatrer over kanten hvis jeg ikke følger med i bagdelen. Jeg bytta til sporsdel for noen uker siden, fordi det var så ekstremt varmt, tenkte jeg at det ville være luftigere i sportsdelen, og når hun ikke skulle sove uansett var det greit at hun kunne sitte å se. Nå nekter hun å ligge i baggedelen klatrer over kanten :shifty: så jeg føler jeg har skyti meg i leggen siden jeg bytta før jeg egentlig ville:hilarious:
 
Sportsdel. Har gått fra vogn-grine-baby til en glad fyr som ser verden og koser deg stort på tur :)
 
Sportsdel, han ble egentlig for tung for bagdelen når han bare var 4 mnd:/ Byttet til sportsdel like før han var 5 mnd, da turte jeg ikke å tøye vektbegrensningen lengre...håper neste baby ikke legger SÅ fort på seg så jeg får brukt bagdelen lengre[emoji38]
 
Vi har også ei lita ei, og hun får fint plass i bagdelen enda, men hun kjeder seg ihjel oppi der:) Vi byttet for et par måneder siden og det går helt fint, selv om hun sikkert egentlig er litt liten for den. Hun tristesse veldig godt i den!
 
Back
Topp