Britax smile 2

Eliz92

Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
hva er deres erfaringer? Her er ønsket skikkelig luft dekk som gjør det behagelig for ungen å sitte. Her liker ikke ungen å sitte i den vognen vi har. Den er fast og harde hjul. Hvordan sitter dem?god justering i rygg?
 
Vurderte den, men den har så sinnsykt kort rygg at den varer ikke lenge. Den hadde ikke passet til min gutt som nettopp fylte ett år. Hvor gammelt er barnet ditt?
 
Vi hadde Brio smile, altså forgjengeren og vi var superfornøyd. Ikke den største vogna nei, Brio var også enda litt mindre enn Britax sin. (Har gjort noe forbedringer siden de tok over)
Våres gutt var over snittet på både vekt og høyde, så vi kjøpte ny vogn når han var 15kg. Hadde enda plass, så gikk fint, men over på vekta, så da valgte vi å bytte. Da var han to.
Jeg synes vogna var god å trille, kom frem over alt og den var lett. Jeg tok buss nesten hver dag med vogna, null stress. Stor handlekurv under er pluss.
 
Vurderte den, men den har så sinnsykt kort rygg at den varer ikke lenge. Den hadde ikke passet til min gutt som nettopp fylte ett år. Hvor gammelt er barnet ditt?
Hun er 18 mnd..
 
Da tror jeg ikke at jeg hadde valgt den vogna :p den er bare 42 cm ca i ryggen
Ikke så langt det nei :( usikker på lengden på rygg på den andre Britax vognen vi har. Men da venter jeg med å kjøpe noe ny vogn :) iallefall til vi får prøvd noe :)
 
Det ble en Bob vogn.
 
Vi har den, superfornøyd. Mini er ingen vognbaby så ikke så mye erfaring da. Men enkel og god å trille,både sports og bagdelen kan vendes begge veier. Sportsdelen kan legges tilnærmet helt flat (bittelitt oppover i ryggen men marginalt). Kalesjen kan slåes hele veien ned (altså, den som er over hodet/skygge kan legges ned så det blir omtrent helt mørkt).
God lufting.
Minus at det var trangt å legge ting under med bagdelen, typisk fulle handleposer var stress og måtte deles i mindre deler for å få de under. Null stress med sportsdelen. Relativt lett (vi har trapp opp til inngang i 2.etg), og lett å ta av bag/sportsdel for å legge den sammen. Sportsdelen må taes av for å legge sammen da... Mye plass i den.
Forhjulene kan være svingbare eller kun rett fram, veldig enkelt å skifte mellom modus.

Så alt i alt er vi veldig fornøyde med vogna, og har også en nevø som de kjøpte samme vogn til etter å ha sett på vår (nr3 der så de visste hva de syntes var viktig - mente den var lang og god og derfor ville fungere lenge ‍♀️).
 
Har vært veldig fornøyd med den, men nå har vi akkurat byttet den ut. For liten for soving, og han er ikke fylt 2 enda. Han er helt på toppen av lengdekurvene da. Med vinteropse var den helt på kanten da han var 1,5 år, men det gikk så vidt fram til våren. Ville heller sjekka ut Britax b-motion plus, de er større.
 
Så nå at du har kjøpt, men kanskje andre syns infoen er nyttig ;)
 
Back
Topp