Bringebærpudding sin reise mot en liten spire (med termin i juli)

Så bra! Gratulerer så mye med befruktning! Masse lykke til:D nå skal det bli Baby på deg:D:Heartred
Tusen takk, det håper virkelig jeg og ❤️
Så bra[emoji16]Er ikke så viktig med noen på frys bare gullegget blir satt inn.
Vi skal bare ha et barn, så alt jeg ønsker meg er et egg som fungerer, som du sier ❤️
Så fin befruktning[emoji5][emoji5] helt sikker på at gullegget ligger der[emoji8][emoji8]
❤️
Så flott! Blir spennende på mandag! Krysser fingrene for deg!
❤️
 
Ja, se da etter tolv til meg og. Gikk ut derifra med gråt i halsen og tårer i øya (alltid så emosjonell) så kanskje de huska meg litt ekstra :p

Takk ❤️

Åh, det var snilt. :Heartred

Nå skal du ha gullegg i varmeskapet altså!
 
Da ringte de fra Porsgrunn! Måtte gråte en skvett. Bygger seg opp så mye forventninger disse dagene her. Fem egg var befruktet av syv, så da er det bare å krysse fingrene for at ett klarer seg til mandag, til blastocyst. Tørr ikke håpe på noen på frys en gang! Må denne helgen gå fort ❤️

Så flott med 5 befruktet! Det blir en fryktelig spennende helg, krysser fingrene hardt hardt hardt for deg!
 
Du kan få prednisolon av f.eks. fastlegen og så ta det ved forsøk på Riksen. :angelic:

Ja, jeg har fått det nå en gang under tvil. Bruker de for første gang på dette forsøket men har ikke nok til dosen Hausken ville gi meg og ikke til lenge nok om jeg blir gravid. Men skjer det får jeg bare kontakte fastlegen igjen å få mer[emoji846] Da kan hun jo ikke si nei[emoji1]
 
Ja, jeg har fått det nå en gang under tvil. Bruker de for første gang på dette forsøket men har ikke nok til dosen Hausken ville gi meg og ikke til lenge nok om jeg blir gravid. Men skjer det får jeg bare kontakte fastlegen igjen å få mer[emoji846] Da kan hun jo ikke si nei[emoji1]

Jeg brukte kun 5 mg den gangen jeg lyktes med IVF og fikk sønnen min. Jeg har troa på Prednisolon. (Får 10 mg nå i Porsgrunn.)
 
Ja, jeg har fått det nå en gang under tvil. Bruker de for første gang på dette forsøket men har ikke nok til dosen Hausken ville gi meg og ikke til lenge nok om jeg blir gravid. Men skjer det får jeg bare kontakte fastlegen igjen å få mer[emoji846] Da kan hun jo ikke si nei[emoji1]
Jeg tok det nå, fulgte dosering fra Hausken, og resultatet var jo strålende med befruktning og blasto på frys! Samme medisiner som sist, men icsi, så det er nok en god kombinasjon av begge deler.....
 
Uff, jeg blir gal! Sendte Porsgrunn melding nå om de kunne oppdatere meg om eggene. Det hadde ikke laben mulighet til selvfølgelig, men st det var positivt at de ikke har ringt for da henger hvertfall noen av de fem med fortsatt. Klarer ikke tenke på noe annet! Denne helgen må gå fort! :)
 
Uff, jeg blir gal! Sendte Porsgrunn melding nå om de kunne oppdatere meg om eggene. Det hadde ikke laben mulighet til selvfølgelig, men st det var positivt at de ikke har ringt for da henger hvertfall noen av de fem med fortsatt. Klarer ikke tenke på noe annet! Denne helgen må gå fort! :)

Spennende!! :D
 
Uff, jeg blir gal! Sendte Porsgrunn melding nå om de kunne oppdatere meg om eggene. Det hadde ikke laben mulighet til selvfølgelig, men st det var positivt at de ikke har ringt for da henger hvertfall noen av de fem med fortsatt. Klarer ikke tenke på noe annet! Denne helgen må gå fort! :)

Av fem befruktet fikk jeg ett inn på fersk 2 dagers og bare ett blastocyst på frys. Da gråt jeg fælt, for med så dårlig uttelling kunne det jo ikke bli noe....eller?
Så ble det til vår vakre sønn :Heartred. So hang in there....

Ønsker deg så mye lykke til!

Ps. Det tok ca 10 mnd med intensiv prøverørsbehandling før jeg ble gravid med han. For noen tar det lenger. Det ER en STOR følelsesmessig påkjenning, så glad for å se at du fortsatt kjemper på.

Håper du snart blir belønnet. Og da er alt verdt det :Heartred
 
Masse lykke til idag[emoji173]️
 
Lykke til! :)
 
Tusen takk alle sammen ❤️

Er så redd for at de skal ringe... herregud :p
 
8CB79D71-E656-436B-BC6D-C3DE7F625B02.jpeg
Tok en test idag, for å se at ovitrielle er ute, og det er den vel? :)
 
Enda ikke hørt noe! 1,5 t til innsett, da må det være et egg som venter på meg vel ❤️
 
Back
Topp