Bringebærpudding sin reise mot en liten spire (med termin i juli)

Hørt med noen av apotekene om de godtar den om Serum faxer den direkte til dem??
 
La ved resultater og resept hos fastlegen og desperasjon, fikk svar idag og han skrev ut resept også :p og ville jeg skulle ta urinprøve etter endt kur, for å se at jeg var kvitt det.. det de fant ut ved mensprøve i Hellas, kan man finne det samme ved urinprøve i Norge? Føler liksom ikke det?
 
Dør litt av denne prosessen, ved Ivf er det jo tusen bekymringer. Føler meg skikkelig heldig som fikk ett lite 2-dagers på frys, men må får jeg jo helt anfall av hvor mye som kommer Ann på kroppen min i dette fryseforsøk! Nå er det jo påske, og det må helst tr ta hensyn til, så må jeg teste etter EL og fiorhåpebtligvis finne el da?! Og så må jeg ikke på EL på onsdag eller torsdag for da blir det avbrutt, deretter om alt har gått etter planen må et ene bitte lille egget overleve opptining, og så kommer jo rugeperioden til slutt. For en Berg og dalbane!
 
Dør litt av denne prosessen, ved Ivf er det jo tusen bekymringer. Føler meg skikkelig heldig som fikk ett lite 2-dagers på frys, men må får jeg jo helt anfall av hvor mye som kommer Ann på kroppen min i dette fryseforsøk! Nå er det jo påske, og det må helst tr ta hensyn til, så må jeg teste etter EL og fiorhåpebtligvis finne el da?! Og så må jeg ikke på EL på onsdag eller torsdag for da blir det avbrutt, deretter om alt har gått etter planen må et ene bitte lille egget overleve opptining, og så kommer jo rugeperioden til slutt. For en Berg og dalbane!
Som jeg skulle sagt det selv! Jeg måtte rekke å få TR til 10 mars. Så skulle jo alt se bra ut på kontroll og deretter ett av to egg overleve tining! Og som om ikke det er nok så skal ting klaffe inni kroppen når alt utenfor har gått bra! Jeg fikk innsett men mistet ett fryseegg på veien. Så har kjent veldig på dette med berg og dalbane i det siste! Kan ikke annet enn å krysse alt for at det går riktig vei for dere denne gangen!
 
Dør litt av denne prosessen, ved Ivf er det jo tusen bekymringer. Føler meg skikkelig heldig som fikk ett lite 2-dagers på frys, men må får jeg jo helt anfall av hvor mye som kommer Ann på kroppen min i dette fryseforsøk! Nå er det jo påske, og det må helst tr ta hensyn til, så må jeg teste etter EL og fiorhåpebtligvis finne el da?! Og så må jeg ikke på EL på onsdag eller torsdag for da blir det avbrutt, deretter om alt har gått etter planen må et ene bitte lille egget overleve opptining, og så kommer jo rugeperioden til slutt. For en Berg og dalbane!

Det er jammen mye som skal klaffe! Hvordan ligger du an nå? Er det når TR kommer neste gang du skal i gang igjen?
 
Det er jammen mye som skal klaffe! Hvordan ligger du an nå? Er det når TR kommer neste gang du skal i gang igjen?
Venter på tr nå som lurer meg frem og tilbake. Skal teste etter EL på denne menstruasjonen :)
 
Idag er en vanskelig dag. Jeg kommer meg stort sett igjennom jobb og livet i denne prosessen uten å være trist og ha det vanskelig med tanke på situasjonen vi er i, det er det vi må igjennom og det er liksom helt OK.

Inatt drømte jeg at vi endelig var gravide, endelig to streker for første gang noen sinne. Det var en sånn fin drøm med en ekstrem lettelse og lykke over å endelig ha klart det - men så våknet jeg. Det var så utrolig vondt, jeg ville bare ikke våkne.
Og sånne ting preger en da, så idag føles det urettferdig, vondt, dårlig gjort, håpløst og alle de kjipe følelsene jeg stort sett klarer å holde på avstand. Det føles liksom ut som om det aldri vil gå :(
 
Begynte ås potte forrige torsdag. Trodde mensen skulle komme litt tidlig. Spottet av og på siden da, skulle hatt mensen idag. Kanskje antibiotikaen tuller med kroppen? Tr er stort sett relativt punktlig. Tok siste pille igår :)
 
Back
Topp