Bringebærpudding sin reise mot en liten spire (med termin i juli)

Naturlig syklus - innsett må jo være flott ?! Slippe alle medisinene og styret.. Men styr er det jo for så vidt uansett, ifht slimhinner, eggløsning osv.
Tror det blir styr uansett hva man skal gjøre.. forhåpentligvis går det helt smertefritt :happy: uke 15 er ikke lenge til :D
 
Nå skal jeg ikke si at det gjelder alle, men jeg ble i alle fall superdårlig av fryseforsøkmedisinene! Var helt grusomt syns jeg. For meg var det det verste med ivf, i tillegg mistet jeg jo to stk etter å ha gått helt ferdig på medisinene.

Vi bor så langt borte fra behandlende klinikk at jeg turte ikke ta sjansen å spørre om innsetting i naturlig syklus.
Jeg syns jo du er griseheldig som får innsetting i naturlig syklus! Da slipper du de grusomme hestedosene med hormoner!

Heia deg og fryseegget! Håper det blir full klaff! Er jo ikke så skrekkelig lenge til heller!

Dette blir kjempebra!
Sier du det ja! Er så redd det skal krasje med helg og bli avbrutt for eksempel. Også fikk jeg en sånn tanke på at grunnen til naturlig syklus var at de kanskje ikke hadde så tro på egget, men typisk meg å tenke negativt :p vet ikke helt hva som er suksessraten ved 2-dagers fryseegg er heller, OG jeg er drit redd egget ikke tåler opptining!

MEN det bli spennende, skikkelig digg å slippe hormoner, vi skal sende prøve til Hellas og vi er ihvertfall igang igjen :) går det bra med deg? :Heartred Veldig hyggelig med spor fra deg i dagboken :)
 
Sier du det ja! Er så redd det skal krasje med helg og bli avbrutt for eksempel. Også fikk jeg en sånn tanke på at grunnen til naturlig syklus var at de kanskje ikke hadde så tro på egget, men typisk meg å tenke negativt :p vet ikke helt hva som er suksessraten ved 2-dagers fryseegg er heller, OG jeg er drit redd egget ikke tåler opptining!

MEN det bli spennende, skikkelig digg å slippe hormoner, vi skal sende prøve til Hellas og vi er ihvertfall igang igjen :) går det bra med deg? :Heartred Veldig hyggelig med spor fra deg i dagboken :)

Ja, det kan skje at det blir avbrutt hvis det kræsjer med helg, men ahhh så mye bedre å slippe de der kjipe medsa!
Krysser fingre for at du treffer utenom helg!

Jeg må bare få lov til å glede deg med at jeg kun har fått barn på fersk 2- og 3-dagers egg. De flotte blastoene ga enten negativ eller abort. Så skiiit i statistikken :p:happy:!

Jeg kommer meg mer og mer etter keisersnitt og snart har jeg ikke så mye tid til forum lenger. Jeg har hatt nokså vondt og vært mye syk i tillegg, så hatt mye tid her.
Heldigvis blir jeg raskere bra nå dag for dag og skal endelig begynne å nyte permisjonstiden.

Jeg håper sånn for dere her på ass. Jeg har jo vært der du er nå en gang.
Bare stå på, ikke gi opp!

Måtte du lykkes til slutt, også med søsken ;):Heartred
 
Alt man skal tenke på... nå gruer jeg meg til fryseforsøk, for tenk om jeg ikke finner EL! Hva skjer på ultralyden? Har fått påvist el ved blodprøver tidligere, men når jeg testet med disse pinnene var aldri mine tester sånne sykt sterke som mange andre sine var.. har en hel haug fra eBay (one step) som jeg tenker å bruke, men tenker å kjøpe en 10pk med «digitale» fra clearblue også for æ være på den sikre siden.

Sånn ellers har vi fått refundert penger fra HELFO allerede! Tok 5 dager fra innsending til det var på konto, så det var jo positivt! :) nå tenkte jeg forøvring at med alt man måtte gjøre med disse kvitteringene, samt oppregning at jeg nærmest gjorde jobben deres og at set umulig kunne ta så lang tid ;)
 
Da har jeg fått svar på ivf serum, de har mottatt prøven og pengene så får svar om det er noen funn eller ikke løpet av 5 dager. Utrolig spennende! Håper nesten på utslag og AB-kur. Noen som vet om man kan gå på AB-kur under fryseforsøk?

2-3 uker til neste mens og fryseforsøk, håper egget overlever!
 
Da har jeg fått svar på ivf serum, de har mottatt prøven og pengene så får svar om det er noen funn eller ikke løpet av 5 dager. Utrolig spennende! Håper nesten på utslag og AB-kur. Noen som vet om man kan gå på AB-kur under fryseforsøk?

2-3 uker til neste mens og fryseforsøk, håper egget overlever!
Gud så spennende da! Mener jeg har lest at noen har gjort det under forsøk, men kanskje høre med klinikken din?
 
Gud så spennende da! Mener jeg har lest at noen har gjort det under forsøk, men kanskje høre med klinikken din?
Kommer nok ikke til å fortelle de om det, da de fleste leger i Norge er veldig negative til Ivf serum Hellas og at de gir ut AB :p
 
Kommer nok ikke til å fortelle de om det, da de fleste leger i Norge er veldig negative til Ivf serum Hellas og at de gir ut AB :p
Så teit.. kan de i Hellas svare på det da ?
Kan du ikke isåfall vente til etter forsøket ? Det er jo kjipt om det er positivt (som jeg jo håper det blir for deg) og så gjør en noe galt med å gå på AB :sorry:
 
Jeg tok AB-kur under fryseforsøk[emoji5]
 
794BC39E-C62E-4528-943A-D41D47B246B6.png

Da har svaret kommet. Hadde det så sykt på følelsen! Er veldig spent nå altså..
 
Oi, men nesten litt godt at det var funn, for da kan man jo behandles :) så spennende dette blir! Tenker jeg starter på kuren selv første syklusdag, så er jeg ferdig til innsett :)
 
Oi, men nesten litt godt at det var funn, for da kan man jo behandles :) så spennende dette blir! Tenker jeg starter på kuren selv første syklusdag, så er jeg ferdig til innsett :)
Jeg starter imorgen jeg, om jeg får hentet ut resepten :) bare 10 dager så :)
 
Kjenner at jeg som sykepleier blir usikker på slik behandling med antibiotika, spesielt når du skal ha dager med pause.. Tenker i forhold til resistens.. AB er ikke noe å tulle med når man en dag virkelig trenger det og den ikke fungerer lenger.

Men når det er sagt håper jeg jo at det kan fungere for deg og gi deg baby :)
 
Fytti katta, den der ble jeg skikkelig dårlig i magen av[emoji23][emoji23] Vær forberedt på det!
 
Sliter med å få ut antibiotikaen :( er i Sverige, trodde det skulle være lettere her..
 
Kjenner at jeg som sykepleier blir usikker på slik behandling med antibiotika, spesielt når du skal ha dager med pause.. Tenker i forhold til resistens.. AB er ikke noe å tulle med når man en dag virkelig trenger det og den ikke fungerer lenger.

Men når det er sagt håper jeg jo at det kan fungere for deg og gi deg baby :)
jeg er skeptisk selv naturligvis. Jobber i helsevesenet selv, men jeg kjenner at nå er jeg så desperat egentlig at etter så mange solskinnshistorier og med utslag så trenger jeg bare å gjøre dette. Har heller aldri gått på antibiotika i hele mitt liv - om det har noe å si, men ja, egentlig villig til å gjøre alt.

Takk for omtanken, klem :)
 
Nå blir jeg gal... får ikke ut antibiotikaen noe sted :(
 
Back
Topp