Borte fra babyen

Samboer snakker om langweekend til London i høst. Uten baby. Hva tenker dere andre om det? Da er ho rundt 10 mnd.
Tenker at det må være deilig!! Jeg var ikke klar for sånne ting "så tidlig" med første. Men nå kjenner jeg på ting litt annerledes. Du må nesten føle på det selv. Hva tenker du da?
 
Tenker at det må være deilig!! Jeg var ikke klar for sånne ting "så tidlig" med første. Men nå kjenner jeg på ting litt annerledes. Du må nesten føle på det selv. Hva tenker du da?
Akkurat nå føles det litt skummelt. Men kan jo endre mening til da, bare litt dumt å bestille tur nå også blir det helt krise for meg å dra liksom. Hadde vært godt med en tur også da.
 
Jeg hadde ikke klart å dra bort mer enn én natt, men man må nesten kjenne på hva man er klar for selv.
 
Vært et par turer ute for å handle og hos legen uten snupp. Det lengste jeg har vært borte fra henne er 3 timer. Var helt grusomt. Savnet snuppa veldig..
 
De trenger det vel ikke nei, men helsesøster sa at vi gjerne kunne begynne å introdusere i forbindelse med måltider.

Fikk ikke noe beskjed om det vi? så rart... men her får hun bare 1 grøtmåltid da, og da spiser hun grøt først og MME etterpå, så får jo nok væske ;)Tror ikke vi begynte med vann før vi begynte med middag til storebror?!
 
Fikk ikke noe beskjed om det vi? så rart... men her får hun bare 1 grøtmåltid da, og da spiser hun grøt først og MME etterpå, så får jo nok væske ;)Tror ikke vi begynte med vann før vi begynte med middag til storebror?!
Jeg vet ikke hvordan det er når de ikke ammes, men på ammehjelpens side står det følgende:
"Når fast føde introduseres, bør vann gis sammen med måltidene. Fast føde inneholder mindre væske enn morsmelk, og det er ofte behov for å drikke litt ved siden av. Dersom du ammer før måltidet med fast føde, er det ikke sikkert at barnet er veldig tørst og vil drikke så mye. Dette er helt i orden."
 
Jeg vet ikke hvordan det er når de ikke ammes, men på ammehjelpens side står det følgende:
"Når fast føde introduseres, bør vann gis sammen med måltidene. Fast føde inneholder mindre væske enn morsmelk, og det er ofte behov for å drikke litt ved siden av. Dersom du ammer før måltidet med fast føde, er det ikke sikkert at barnet er veldig tørst og vil drikke så mye. Dette er helt i orden."

Rart at ikke HS har sagt noe?! Koker du vannet først da eller?
 
Da fikk jeg prøvd meg på en tur ut da. I klubb hos en venninne. Vesla sovnet så greit til vanlig tid og jeg gikk ut med godt humør og hadde det veldig kjekt. Første timen i hvert fall. Så begynte det å tikke inn meldinger fra sambo. Hun hadde våknet idet jeg gikk ut døren. Grått og grått. Ville ikke ha melk eller noe. Så da var det bare å komme seg hjem da. Og 2 min før jeg kom inn døren så hadde hun sovnet :p
Men det holdt med to timer på vift kjenner jeg, så det gjorde ingenting å komme seg hjem heller ;)
 
Back
Topp