Bor du i enebolig eller leilighet?

Enebolig. Trives veldig godt med det, men vi må ha mer plass etterhvert, så større bolig er på agendaen i fremtiden. :)
 
Vi bor i enebolig. Det er et veldig lite hus. Trives forsåvidt godt, men vi kjenner at det blir for dårlig plass, og at det ligger for isolert.
 
Vi bor i leilighet enn så lenge :) husjakta starter vel for fullt på nyåret :)
 
Middels stor enebolig. Trives veldig godt, men merker at overgangen fra knøttlite hus til stort hus veldig godt, både på godt og vondt. Mye bedre plass og inneklima, men myyye mer å vaske på [emoji12]
 
Eier enebolig, elsker å bo i stort hus med egen hage[emoji4]
 
Enebolig, trives veldig godt
 
Leilighet, men skal flytte til noe større når jeg blir gravid :)
 
Leilighet. Vi har sett på rekkehus, men vil vente til boligmarkedet er mer stabilt.
 
Enebolig og kunne ikke tenkt meg leilighet. Deilig med frihet og litt avstand til naboene. Minuset er at det er mer vedlikehold med egen enebolig.
 
Leilighet/ rekkehus
Ulemper er at man ikke velger sine naboer , og fordeler er beliggenhe
t og pris som ikke er så altfor høy ift størrelse :)
 
Vi bor i enebolig :) Personlig liker jeg ikke å ha ander mennesker i samme bygg, da jeg ikke vil måtte ta hensyn til andre. Søstera mi og mannen bodde i horisontaldelt tomannsbolig. Og det var MYE støy fra de nede... VELDIG fornøyd med huset og plassen vi har, men vi trenger muligens mer plass etter hvert.
 
Eier en del av en tomannsbolig og leier ut sokkelen. Trives godt med det :) Fordeling av arb oppgaver på fellesareal etc er ikke dumt :)
 
Back
Topp