Bor dere i hus eller leilighet?

Leilighet:) trives veldig godt. Vi begge er vokst opp her. Men fra etter nyttår setter vi igang husjakten:) tror nok jeg gruer meg mer enn han til å flytte:/
 
Blokkleilighet :)
Trives helt ok, men kunne godt tenkt meg hage! Så lenge jeg får hage trenger jeg ikke større plass :p
 
Flyttet til hus for snart ett år siden. Mye å gjøre som jeg aldri ville kommet på selv (har aldri bodd i hus før), men trives godt med ekstra plass og egen hage :)
 
Bor i hus. Trives godt.
 
Bor i enebolig og trives :) Bodde i rekkehus før med leilighet under som vi leide ut og det var helt greit det ; men trives mer nå når vi har hele huset bare for oss selv :)
 
Hus på småbruk, trives veldig godt. :) Eneste er at jeg kunne tenkt meg mer kveldssol på eiendommen da, men overlever uten med alle andre fordeler. :p
 
Stor leilighet i firemannsbolig, på bakkeplan med hageflekk. Trives veldig godt :)
 
Flytter fra leilighet til hus nå, bodd i begge før og trives i begge så lenge jeg har uteplass[emoji173]️
 
Vi bor i leilighet, trives godt. Kommer sikkert til å kjøpe hus etterhvert, men jeg syns egentlig det er deilig å ikke ha så mye å holde i orden. Savner vaskerom og ordentlig gang, hadde jeg hatt det kunne vi blitt boende her
 
Leier leilighet. Trives helt OK, men gleder oss til å kjøpe noe eget om noen år :)
 
Hus :happy093som ligger i blindgate, med barnehage og lekeplass som nærmeste nabo! :happy093.
 
Frittstående enebolig. Veldig deilig. :)
 
Rekkehus. Kunne ønske vi hadde frittstående enebolig :)
 
Back
Topp