Bodyer fra name it

Elsker Name It bodyene. De ser så mye mer ordentlige ut når de er på :)

Ser bedre ut på men vanskeligere å få på ja :p

Hatt noen fra Cubus siste dagene som vi fikk i gave. Er vide i halsen og rundt armene. Pga mindre strech i henger di litt synes jeg :p
 
Jeg brukte ikke nameit boddyer her før hun var over året, det har alltid vært fin på, men et mareritt og få av / på. Litt tvangstrøye følelse. Og bæsja babyen gjennom også har jeg faktisk klipt opp en i steden for å prøve å få den av uten bæsj overalt. Byttet de inn eller la de på loftet om vi fikk. Vet ikke hvordan gutte boddyer er da. Får prøve ut
 
Jeg brukte ikke nameit boddyer her før hun var over året, det har alltid vært fin på, men et mareritt og få av / på. Litt tvangstrøye følelse. Og bæsja babyen gjennom også har jeg faktisk klipt opp en i steden for å prøve å få den av uten bæsj overalt. Byttet de inn eller la de på loftet om vi fikk. Vet ikke hvordan gutte boddyer er da. Får prøve ut


Hehe, såpass ja. Det sier litt om hvor trange de bodyene faktisk er. Mareritt:sour::)
 
Syns billig bodyne fra name it er små i størrelsen. Men de dyre bodyne der kan man jo bruke lenge. De er det jo så god strech i. Syns også de har holdt farge og form bra.
 
jenta mi blir 2 måneder på onsdag og må nå inn i str 68. Ho er lang og slank, men har merket at strforholdene varierer veldig fra butikk til butikk. Jeg liker ikke name it, kvalitet, str og passform passer dårlig på vesla mi.
 
Ja, har også merket de er veldig trange. Men passer fint i lengda. Ullbodyene der fra er fin i str da :)
 
Oppdaget plutselig at name it body og bukser stort sett bare kan vaskes på 40 grader :( her vaskes alt på 60 . Shitt!!!
 
Veldig glad i name it klær. Eneste negativt med name it er strømpebuksene syns jeg. Vanvittig nuppete etter en vask :p
 
For "slanke" babyar tydligvis.. Her er bodyane lang nok i lengden, men guten min fyller dei godt ut med buddah-magen sin. :p har ei snekkerbukse der den er altfor lang oppe i selane (enda den er på den innerste knappen), rundt magen er buksa blitt for lita. Slik at den liksom ikkje vil heilt ned på beina og det er vanskeligare å knappe igjen på beina. Jaja..
 
Back
Topp