Boblas vei mot drømmen om søsken ♡

PP5 9DPO
Tempen gikk til værs igjen, men testen kunne like gjerne vært "etter"-bildet i en blendareklame [emoji19] jeg måtte opp og tisse etter jeg tempet kl. 4, så urinkonsentrasjonen var nok ikke optimal da men. Blir nok en ny test i morgen.
937fc5de4b26640ba4433cb35f2e175a.jpg
ec1edd0a8dfd3bb57e7432dbd00ec92b.jpg
 
Kjedelig med blenda-test, får krysse fingrene for morgendagens test. :D Lovende at tempen hoppa såpass opp i alle fall. :)
 
Ja, får håpe den holder seg der oppe [emoji4] kan vel ikke gi opp allerede 9DPO [emoji85]

Nei, det er jo i grunn veldig tidlig. Er vel enda 6 dager igjen til IKM? Så bare å ha håpet oppe enda ja! :D

Og her er jeg veldig "gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør" kjenner jeg. :hilarious::hilarious:
 
Nei, det er jo i grunn veldig tidlig. Er vel enda 6 dager igjen til IKM? Så bare å ha håpet oppe enda ja! :D

Og her er jeg veldig "gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør" kjenner jeg. :hilarious::hilarious:
Ja, IKM på fredag. Rent teoretisk trenger vel kroppen to dager etter en festedip på å produsere nok hcg til at det gir utslag på en test, så skal i det minste håpe frem til en blenda test i morgen [emoji23]
 
Er det bare meg eller er det en skygge på testen?
Jeg tror jeg skjønner hva du ser, men det er nok bare glasset som får det til å se sånn ut. Ser ingenting i virkeligheten, samme hvor mye jeg vrir og vender på den [emoji23]

Håper forresten alt er bra med deg [emoji173]
 
Jeg tror jeg skjønner hva du ser, men det er nok bare glasset som får det til å se sånn ut. Ser ingenting i virkeligheten, samme hvor mye jeg vrir og vender på den [emoji23]

Håper forresten alt er bra med deg [emoji173]
Hihi, lov å håpe ;) Uansett noen dager igjen til ikm :) Blir spennende å følge deg ❤️❤️
 
Fortsatt høy temp og bedre streker i morgen, takk! :D
 
Tvi tvi! Jeg krysser fingrene! Her kom mensen i dag [emoji19]
 
PP5 10DPO
Vel, det kan se ut som at kroppen bare fikk med seg halve beskjeden. Tempen er fremdeles høy, men lite spennende tester dessverre. I beste fall er det en skygge på babyplan, men den er så svak at jeg ikke fikk den med på bildet en gang.
d625b00f78fa48c87706aaf8fd1ef014.jpg
15cd6eccccd48818769bfe8ef78efdb3.jpg
 
Hmm jaja, bra tempen i alle fall har holdt seg oppe!
 
Fin temp!! Krysser fingrene for denne pp altså! :happy:
 
ADVARSEL OM UTBLÅSNING/NEGATIVITET/GENERELT SYT

Tempen gikk litt ned igjen i dag, og tok tydeligvis med seg humøret mitt i samme slengen. Jeg er klar over at jeg ikke har prøvd lenge nok til å være berettiget til å klage, men etter å ha mistet to ganger føles hver pp uten å bli gravid som tortur. Jeg skulle vært 25 uker på vei nå om det hadde gått bra første gangen. Vi skulle ha fått vite kjønn, kanskje skulle vi hatt nedtelling til 3D-ultralyd. Vi skulle gledet oss sammen med kommende besteforeldre, tanter og onkler. Men i stedet sitter jeg med en mamma og en mann som er bekymret for meg. Etter allerede å ha låst meg inne på toalettet på jobb to ganger i dag fordi jeg ikke greier å holde tårene tilbake kan jeg jo se poenget deres.

Det er så mye babyer og graviditeter i omgangskretsen vår for tiden, og jeg HATER at jeg ikke greier å være 100 % glad på deres vegne. Den stadige påminnelsen om hva som skulle vært gjør bare så forbanna vondt. Hvorfor skal det være å vanskelig å få barn?
 
Det er lov med utblåsninger, og når du ikke bare har mista en men to ganger så skjønner jeg at du er både lei deg og frustrert. Det er vondt å tenke på hvor man skulle vært, og hva man skulle hatt. Og er helt enig i det å hate at en ikke klarer å være glad på andres vegne, men det jo er jo ikke så lett heller for det gjør noe med en å miste (selv om det er tidlig, syns mange dessverre bagatelliserer det siden det er så normalt - det gjør det jo ikke noe mindre vondt. Særlig når det er en veldig ønsket graviditet). Håper du får deg en positiv overraskelse og at tempen ikke faller ytterligere. Det er lenge igjen til IKM. Storstor klem herfra! :Heartred
 
Last edited:
Sender deg masse gode tanker ❤️❤️ Husk du er ikke alene, vi er mange som prøver her inne som også mister og er frustrerte over å ikke bli gravide ❤️ Goklemmer til deg ❤️❤️
 
Det er lov med utblåsninger, og når du ikke bare har mista en men to ganger så skjønner jeg at du er både lei deg og frustrert. Det er vondt å tenke på hvor man skulle vært, og hva man skulle hatt. Og er helt enig i det å hate at en ikke klarer å være glad på andres vegne, men det jo er jo ikke så lett heller for det gjør noe med en å miste (selv om det er tidlig, syns mange dessverre bagatelliserer det siden det er så normalt - det gjør det jo ikke noe mindre vondt. Særlig når det er en veldig ønsket graviditet). Håper du får deg en positiv overraskelse og at tempen ikke faller ytterligere. Det er lenge igjen til IKM. Storstor klem herfra! :Heartred
Sender deg masse gode tanker ❤️❤️ Husk du er ikke alene, vi er mange som prøver her inne som også mister og er frustrerte over å ikke bli gravide ❤️ Goklemmer til deg ❤️❤️
Tusen takk for klemmer og fine ord :Heartred det hjalp med en liten utblåsning, så humøret er heldigvis bedre igjen nå. Dere er jammen gode å ha altså! :Heartred:Heartred
 
Back
Topp