Boblas vei mot drømmen om søsken ♡

Nå gir du meg nesten forhåpninger her jeg sitter ;)

Ikke helt meningen det, for er vel bedre å forvente overtid og så heller bli positivt overrasket. :p Men greit å vite at en ikke trenger å ha modningstegn for at det modnes. :)
 
Ikke helt meningen det, for er vel bedre å forvente overtid og så heller bli positivt overrasket. :p Men greit å vite at en ikke trenger å ha modningstegn for at det modnes. :)
Neida, ingen fare ;) greit å innstille seg på overtid, men samtidig være forberedt på at det kan skje når som helst :)
 
Har hørt de samme ryktene ;) Det aller meste er klart. Det manglet isofix-føringer på basen til bilstolen vi bestilte, så venter på å få tilsendt dem fra leverandøren så vi får montert bilstolen. Om det blir fødsel før delene kommer er det uansett ikke krise, for basen kan festes med belter også. Ellers har foreldrene mine pusset og malt vugga jeg hadde som lita, så den skal brukes som soveplass på stua. Må bare kjøpe ny madrass :)

Er alt bra med deg/dere? ❤

Det høres da meget bra ut! Deilig å ha alt klart, utenom den lille tingen du nevnte som heldigvis ikke var krise. Så koselig med gjenbruk av vugga di da! :D De er så flotte å se på og, som et lite smykke i stuen :)

Alt bra med oss! Siste innspurt før permisjon, og vi har også alt under kontroll hjemme. Litt sånn småplukk som ikke er krise her også som gjenstår, men det har jeg tenkt at kan være koseærend når permisjonen starter. Typ litt bilder til barnerommet og ammeklær til meg selv og den slags :)
 
Det høres da meget bra ut! Deilig å ha alt klart, utenom den lille tingen du nevnte som heldigvis ikke var krise. Så koselig med gjenbruk av vugga di da! :D De er så flotte å se på og, som et lite smykke i stuen :)

Alt bra med oss! Siste innspurt før permisjon, og vi har også alt under kontroll hjemme. Litt sånn småplukk som ikke er krise her også som gjenstår, men det har jeg tenkt at kan være koseærend når permisjonen starter. Typ litt bilder til barnerommet og ammeklær til meg selv og den slags :)
Så godt å høre :) så lenge formen er fin, så er det jo bare fint å ha småting å gjøre i permisjonen også!
 
Uke: 39+3 - én uke til termin!

Termin: 7. juli

Kjønn: Gutt :Heartblue

Trimester: Tredje

Neste kontroll: Svangerskapskontroll hos jordmor 3. juli

Babyens størrelse: 3400 gram og 49 cm i følge BV-appen.

Kjenner du liv: Ja :Heartblue

Vektøkning: Vekta mi har gått ut i streik, så jeg lever for øyeblikket lykkelig uvitende ;)

Plager: Lite/dårlig søvn og kranglete bekken. Mer symfysesmerter enn tidligere, noe jeg antar har sammenheng med at hodet er langt nede i bekkenet.

Humør: Helt OK. Ganske lei og utålmodig, men det er i det minste masse sport på TV neste uke med både VM, Tour de France og Wimbledon :D

Status jobb: Permisjon

Cravings: Ingen.

Tanker om fødsel: Lite tegn på at fødsel nærmer seg, men lever i håpet om at jeg er en av dem som ikke får noe særlig forvarsel. Har snakket litt med jordmor om hva sykehuset tilbyr av smertelindring, og jeg er åpen for å prøve det meste ved behov. Jeg er i utgangspunktet en kontrollfreak, og takler endringer ganske dårlig når ting ikke går som jeg har planlagt. Ønsker derfor å ha mest mulig informasjon, men uten å planlegge i nevneverdig grad.

Annet: Jordmor skal sette modningsakupunktur neste uke, så jeg er spent på om det kan ha noen effekt.
Ellers er hentesettet omsider klart :)
Screenshot_20180630-234657_Snapchat.jpg
 
Nydelig hentesett :) Lykke til den siste uken!
 
nydelig hentesett!

Gratulerer med vel inne i 39 uker og en uke til termin.
Blir spennende utover. Nyt dagene og kos deg med de siste forberedelsene
 
Så flott hentesett! Håper lille prinsen melder sin ankomst snart ❤️
 
nydelig hentesett!

Gratulerer med vel inne i 39 uker og en uke til termin.
Blir spennende utover. Nyt dagene og kos deg med de siste forberedelsene
Tusen takk! Har hatt en god del vonde tak nederst i magen og i korsryggen i dag, så det ble plutselig litt spennende. Ikke vonde eller langvarige nok til å være rier, men håper det betyr at det modnes litt.
 
Kjempefint hentesett! :D
 
Håper de takene betyr modning!
 
Så fantastisk fint hentesett! Så flink du er :D
Håper de økte takene betyr at fødselen snart er i anmarsj! Spennende med modningsakupunktur da. Jeg var og på det i dag, og håper at det har noe for seg :) :)
 
De vonde takene i magen og ryggen på søndag viste seg å være starten på fødselen, og mandag 2. juli kom verdens nydeligste gutt (mammaen er helt objektiv selvfølgelig ;)) til verden ❤
Screenshot_20180706-160717_Gallery.jpg
 
Last edited:
Gratulerer :Heartred
 
Back
Topp