Boblas vei mot drømmen om søsken ♡

Så bra kjemien med jordmor var god. :) Viktig det!

Ligger ganske likt med hjerteslagene som min Dings. Her var det 142 sist, har vært mellom 142 og 148 jevnt her.
 
Så bra kjemien med jordmor var god. :) Viktig det!

Ligger ganske likt med hjerteslagene som min Dings. Her var det 142 sist, har vært mellom 142 og 148 jevnt her.
Ja, veldig glad for det. I verste fall hadde jeg bare tatt kontrollene hos fastlegen, men fint å kunne kombinere det siden jordmødrene både har litt bedre tid og spesialkompetanse på feltet.

Så gøy at de ligger så likt, typisk "gutterytme" på begge to :)
 
Veldig nysgjerrig på den hjerterytmen altså. Min ligger foreløpig høyere enn deres, men vi får se utover
 
Veldig nysgjerrig på den hjerterytmen altså. Min ligger foreløpig høyere enn deres, men vi får se utover
Min lå høyere på UL 12+3, men fra 15+2 har den holdt seg lavere. Siden jeg ikke har doppler har jeg ikke så mange holdepunkter da. Blir spennende å se om din holder seg høyere, kan jo fort være ei frøken som gjemmer seg der inne :)
 
Min lå høyere på UL 12+3, men fra 15+2 har den holdt seg lavere. Siden jeg ikke har doppler har jeg ikke så mange holdepunkter da. Blir spennende å se om din holder seg høyere, kan jo fort være ei frøken som gjemmer seg der inne :)
en av delene er det jo, så blir interessant. Bare morsomt å følge med på hjerterytmen og sammenligne
 
Uke: 25+0, og lille har nå ca. 80 % sjanse for å overleve utenfor magen :love7

Termin: 7. juli

Kjønn: Gutt :Heartblue

Trimester: Andre

Neste kontroll: Jordmor 16. mars

Babyens størrelse: 800 gram og 30 cm i følge BV-appen.

Kjenner du liv: Ja :Heartblue

Vektøkning: +5,2 kg, opp 0,5 kg.

Plager: Bekkenet er heldigvis ikke blitt noe verre etter forrige uke, så det ser ut som at det hjalp å komme ordentlig i gang med treningen igjen. Litt halsbrann og sover dårligere enn tidligere i svangerskapet.

Humør: Ganske bra, gleder meg til påskeferie :)

Status jobb: I 100 % jobb.

Cravings: Ingen.

Tanker om fødsel: Har ikke tenkt så mye på det enda. Er vel umulig å planlegge uansett, men kunne tenkt meg å prøve badekar som smertelindring og vil sannsynligvis ha epidural.

Innkjøp: Ikke noe nytt.

Annet: I går fikk jeg helt ut av det blå en e-post fra et spa her i byen om at mannen har kjøpt gravidmassasje til meg :Heartred Tenker å spare den til litt senere i svangerskapet, men som jeg gleder meg!
 
Gratulerer med 25 uker.
Så kjekt med en sånn overraskelse fra mannen! Bare å nyte det altså.
 
Herlig overraskelse fra mannen! :D

Og gratulerer med 25 uker. Bare tre uker igjen til tredje trimester nå. :)
 
Gratulerer med 25 uker :Heartred
Så koselig å få en sånn overraskelse fra mannen da :)
 
Herlig overraskelse fra mannen! :D

Og gratulerer med 25 uker. Bare tre uker igjen til tredje trimester nå. :)
Ja, veldig! Og i går tok han meg med ut på restaurant etter jobb, så jeg blir jo rent bortskjemt for tiden :p

Takk, det nærmer seg med stormskritt :) synes tiden går sånn passe fort nå, så håper det holder seg sånn.
 
Så koselig!
Bare å nyte denne oppmerksomheten og å bli skjemt bort og den siste tiden som bare dere altså
 
Så utrolig koselig! :Heartred
 
Gratulerer med 25, snart 26 uker! ❤️ håper alt står bra til Bobla :)
 
god påske
 
Back
Topp