BLW-tråden

Kjenner jeg må spørre om dette med BLW og tenner igjen... hva tenker dere? Frøkna har fått to tenner nede, og når hu fikk en sånn maispinne beit hu skikkelig av, så jeg er redd hu blir å bite av for store biter...
 
Så spennende , flinke dere er.
Jeg har også lyst til å prøve BLW men hun er kun 4 måneder så må vente litt til:)
Lille her blir ikke seks mnd før 24. April. Så vi venter i spenning til hun blir gammel nok og klarer å sitte selv osv.
 
Lille her blir ikke seks mnd før 24. April. Så vi venter i spenning til hun blir gammel nok og klarer å sitte selv osv.
Ja vi venter til hun sitter selv så skal vi prøve :)
 
Lille har vondt i magen, gulper mye og har veldig løs avføring. Hun våknet fra en lur med et skrik og det måtte paracet og tv til for å roe henne, men hun har det ikke godt.
Vi har gitt henne mat i noen dager nå, det er lite hun har fått ned, men tror likevel at det er det som gjør det. Vi kommer til å stoppe helt opp med mat i noen uker tror jeg og så prøve igjen. Hun virket klar, satt, grep etter maten min osv, men i dag og i går har hun vist minimalt med interesse når hun får mat.
 
Lille har vondt i magen, gulper mye og har veldig løs avføring. Hun våknet fra en lur med et skrik og det måtte paracet og tv til for å roe henne, men hun har det ikke godt.
Vi har gitt henne mat i noen dager nå, det er lite hun har fått ned, men tror likevel at det er det som gjør det. Vi kommer til å stoppe helt opp med mat i noen uker tror jeg og så prøve igjen. Hun virket klar, satt, grep etter maten min osv, men i dag og i går har hun vist minimalt med interesse når hun får mat.

Uff, stakkars lille [emoji15] vi tok også en pause etter de første dagene. Her fikk hun ikke vondt i magen, men hadde veldig mye og veldig løs avføring, men det gikk seg heldigvis til. Vi har dog merket at brokkoli får hun vondt i magen av og vi må skifte bleier om natta - selv om hun ikke får i seg mye. Og banan fører til at hun gulper/kaster opp. Så er ikke alt som er bra for de små med en gang.

Håper det går bedre når dere prøver igjen [emoji4]
 
Hva gir dere til frokost og lunsj? Blir litt kjedelig med brødskiver med leverpostei 2 ganger om dagen liksom.. Tenkte jeg skulle lage bananpannekake, men trenger flere ideer. Selv spiser jeg mye yogurt og det skal hun jo ikke ha enda.
 
Hva gir dere til frokost og lunsj? Blir litt kjedelig med brødskiver med leverpostei 2 ganger om dagen liksom.. Tenkte jeg skulle lage bananpannekake, men trenger flere ideer. Selv spiser jeg mye yogurt og det skal hun jo ikke ha enda.
Omelett? Matmuffins? :)
 
Hvor godt kokt /dampet skal grønnsaker, som feks brokkoli være ved blw?
 
Hvor godt kokt /dampet skal grønnsaker, som feks brokkoli være ved blw?
Det skal være sånn at du kan skvise bitene med fingrene. Her varierer det litt, hun spiser som regel bare busken på brokkolien uansett så da gjør det ikke noe om den ikke eg kokt godt nok, men vi bør bli flinkere på å dampe lengre
 
Denne påsken har Y spist lammestek, ribbe, rådyr og indrefilet og masse masse brokkoli!
 
M har ingen tenner, men biter av og knasker i vei :) Her er får M det vi spiser med tilpasning ift salt og melk. Det har gått og går veldig greit.
 
Kan noen ta ett bilde av maten dere serverer?[emoji28] Jeg klarer ikke å se for meg bitene de kan takle selv, men har så lyst å prøve [emoji1303]
 
Back
Topp