Blomster

RonjaR

Juni12`s svarer-på-alt
Tilgangsansvarlig
VIP
Hvilke blomster har du inne nå?[emoji4]

Jeg har tulipaner, en hvit julestjerne fra jul og to orkideer[emoji2]
Ellers bare grønne planter...

Har du grønne fingre? Det har ikke jeg...[emoji13]
 
Absolutt ingen :p Vurderer dog å kjøpe noen falske noen pga allergi. Det er jo så koselig med blomster :)
 
En fredslilje uten blomst som har levd i 3,5 år :D

1 orkidé, en lav oppsats med noen hvite roser og en bukett med noen rosa blomster jeg ikke vet hva er. Nettopp kastet et par buketter som var døde. Fått mye blomster på døra den siste tiden ♡

Eier ikke grønne fingre
 
Jeg har 8 orkideer, en ildtopp og en potte med div som jeg fikk til jul. Så har eldste 2 ildtopp er og en orkidé på rommet og småen en rar liten sak jeg ikke vet hva heter. Så har jeg 3 potter med urter og en haug med nysodde urter og grønnsaker [emoji14] eier ikke grønne fingre så bare orkidé som overlever her[emoji23]
 
Tja, har da noen, bare husker ikke hva de heter [emoji23]
Står en orkide uten blomst på badet, og så har jeg en palmesak på stua, en gullranke som henger i vinduet, en grønnrenne oppe på vitrineskapet (den vil helst ha litt skygge), og en slags lilje på skjenken. Husker ikke navnet på den.
 
Har alltid en blå hortensia inne, ellers har vi akkurat nå ti-talls orkidéer, blå perleblomster, blomstrende kaktuser, fredslilje, porselenblomst og uendelig mange grønneplanter. :D Gleder meg til blomster og planter utendørs!
 
Hvilke blomster har du inne nå?[emoji4]

Jeg har tulipaner, en hvit julestjerne fra jul og to orkideer[emoji2]
Ellers bare grønne planter...

Har du grønne fingre? Det har ikke jeg...[emoji13]
To orkidér, og to andre grønne planter(aner ikke hva de heter) + en bukett med falske roser og to andre plast blomster :p
 
Her er det ingenting levende.. Har falske liljer da! Er vel det eneste jeg klarer å holde i live..
 
Roser, en grønn jeg kan ikke navnet på, orkide og liljer :)
 
Tulipaner, og sølvlyng. Og 2 halvdaue sukulenter [emoji85]
 
Back
Topp