Bloggrunde, jenter ??

ORIGINAL: Trone

ORIGINAL: bettand

ORIGINAL: summer82

holder på gå innom bloggene no[:)] så mye fint dere lager[:)]
ta gjerne en titt hos meg også[;)]

Om du får vekk den ordbekreftelsen blir det enda lettere å legge igjen spor hos deg:)


Har den der fordi jeg var plaget med spam en periode. Har ikke hørt noen klage til nå heller ;) He he he!!
Men kan ta den vekk for en liten periode. En liiiiten periode ;)

**********'

Har blitt følger og kommentert på de nye bloggene nå :)


Nå ahr jeg tittet innom alle ; og lagt igjen spor og lagt meg til som følger !!
Takk for fine kommentarer i bloggen min ; og takk for titten !!!!
God helg jenter !! [:D]
 
Dere kan godt besøke meg. [8D][:D]
Jeg elsker å gå på bloggrunde, er som regel innom mange blogger hver eneste dag, så litt senere i dag skal jeg ta en god runde. Jeg har ikke oppdatert på en stund, har jo vært borte, men det kommer noe nytt i løpet av dagen tenker jeg. [:D]
 
ORIGINAL: toneany

Dere kan godt besøke meg. [8D][:D]
Jeg elsker å gå på bloggrunde, er som regel innom mange blogger hver eneste dag, så litt senere i dag skal jeg ta en god runde. Jeg har ikke oppdatert på en stund, har jo vært borte, men det kommer noe nytt i løpet av dagen tenker jeg. [:D]


Har vært innom deg flere ganger jeg, he he!! Men måtte jo inn en gang til da [:D][:D]
 
Jeg også vil ha komentarer[8D] Jeg har lagt igjen komentar på de på lista mi som har lagt ut noe nytt[:)] 
 
ORIGINAL: GT Sara

Jeg også vil ha komentarer[8D] Jeg har lagt igjen komentar på de på lista mi som har lagt ut noe nytt[:)] 


Har vært inne hos deg jeg også og lagt igjen kommentar og blitt følger :)
 
ORIGINAL: bettand

ORIGINAL: summer82

holder på gå innom bloggene no[:)] så mye fint dere lager[:)]
ta gjerne en titt hos meg også[;)]

Om du får vekk den ordbekreftelsen blir det enda lettere å legge igjen spor hos deg:)



korleis e får den vekk?[8|]
 
da har e vært innom alle sammen her å lagt igjen ett spor med alle tror e no

tror også e fikk vekk sånn ting dere ba me fjerne, kryssa iallfall på at alle kan legge spor og at en ikke måtte ha ordbekreftelse[:)]
 
ORIGINAL: summer82

ORIGINAL: bettand

ORIGINAL: summer82

holder på gå innom bloggene no[:)] så mye fint dere lager[:)]
ta gjerne en titt hos meg også[;)]

Om du får vekk den ordbekreftelsen blir det enda lettere å legge igjen spor hos deg:)



korleis e får den vekk?[8|]

Jeg er ikke den beste å spørre om det. Fulgte en oppskrift på anonyme scrappere tror jeg det var?? Tror de har en tråd p? det
 
ORIGINAL: snuppis!

http://snuppisblogg.blogspot.com/

Da har jeg blitt følger av bloggen din[:D]
 
HAr vært innom noen av dere igjen, men har slett ikke rukket over alle.. Fortsetter seinere! [:)]
 
da har jeg tittet på noen av dere har også blitt følger, så flinke damer. skal titte på resten i kveld.


koselig om noen vil titte på min blogg også :)
 
Tatt en runde på alle nye.. og de som har oppdatert !!! [:D]
 
Da har jeg endelig tatt runden! Utrolig masse fint dere lager, flinke damer! [:D]
 
Da har jeg vært innom alle på lista. Imponert over kreativiteten hos alle sammen.
 
Back
Topp