Blodprøver

AnneS

Forumet er livet
VIP
Vi som prøver :)
Desemberlykke2017
Har noen av dere her inne tatt blodprøver for å sjekke Hcg-nivået? Hvor mange dager mellom hver blodprøve skal det gå? Hun som var på jobb på legekontoret var ikke helt sikker, men trodde hvertfall ca 4dager :p
 
Det syns jeg var lenge, hcg skal jo økr ca annenhver dag så tenker om du har tatt blodprøve i dag så bør du vel ta ny på torsdag?
 
Som hun sa så var hun usikker ;) men hun skulle høre med noen andre til jeg kommer og skal ta første :) har fastlege i den gamle kommunen min enda, så er 30min å kjøre. Hadde passet fint på torsdag for da skal jeg på jobb på kvelden ;)
 
Det varierer litt trur jeg men 2-4 dager mellom ser ut til å være normalt. Men det skal jo holde med 2 dager da[emoji4]
Er det en grunn til at du tar blodprøver for å skjekke stigningen? Eller kan alle få[emoji4]?
 
Jeg tok en prøve i går, men bare for å se at hcg nivået stemmer med hvor langt jeg er på vei. Er så redd for å miste at jeg klarer ikke å slappe av!!! Får svar i morgen :)
 
Nei det aner jeg ikke. Tok ikke blodprøve for og sjekke hcg-nivået forrige svangeskap heller. [emoji85]
 
Det varierer litt trur jeg men 2-4 dager mellom ser ut til å være normalt. Men det skal jo holde med 2 dager da[emoji4]
Er det en grunn til at du tar blodprøver for å skjekke stigningen? Eller kan alle få[emoji4]?
Jeg sa at jeg var litt nervøs for om det gikk veien og spurte om mulighet for å ta blodprøve, og fikk beskjed at jeg måtte bare komme og ta :) men i første omgang ville hun egentlig bare ta en, så kan man se om det var nødvendig å ta flere, så får se da:p
 
Jeg tok en prøve i går, men bare for å se at hcg nivået stemmer med hvor langt jeg er på vei. Er så redd for å miste at jeg klarer ikke å slappe av!!! Får svar i morgen :)
Jeg er også veldig nervøs, og da er jo blodprøve en grei måte å finne ut på :)
 
Nei det aner jeg ikke. Tok ikke blodprøve for og sjekke hcg-nivået forrige svangeskap heller. [emoji85]
Det gjorde ikke jeg heller:) men kjenner at det er annerledes dette svangerskapet, og får jo med meg at mange mister her inne. Da blir jeg nervøs og vil ha en bekreftelse ;)
 
Det gjorde ikke jeg heller:) men kjenner at det er annerledes dette svangerskapet, og får jo med meg at mange mister her inne. Da blir jeg nervøs og vil ha en bekreftelse ;)
Har du selv mistet før da?
Jeg har ikke det, og føler ikke jeg skal begynne og beskymre meg over det når det ikke har skjedd enda.
 
Har du selv mistet før da?
Jeg har ikke det, og føler ikke jeg skal begynne og beskymre meg over det når det ikke har skjedd enda.
Altså, ikke direkte mistet, men har hatt to kjemiske. Der jeg har gått over ikm like lenge som jeg er idag, og så begynt med murringer og blødninger. Så når testene har stagnert litt, blir jeg nervøs :)
 
Altså, ikke direkte mistet, men har hatt to kjemiske. Der jeg har gått over ikm like lenge som jeg er idag, og så begynt med murringer og blødninger. Så når testene har stagnert litt, blir jeg nervøs :)
Da kan jeg forstå hvorfor du ønsker og ta blodprøve [emoji6] Får håpe det går bra denne gangen! [emoji5]
 
Back
Topp