Blodgivere og diett

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Dere som er blodgivere, om dere hadde gått på en diett, ville dere brytet dietten når dere gir blod eller ville dere tenkt på den da også? [emoji4]
 
Skjønte ikke helt ... Hva slags diett er det som er uforenlig med å gi blod?
Hvis du tenker slanking så har jeg drevet med kaloritelling tidligere. Holdt meg til det de dagene jeg ga blod også, men sørget selvfølgelig for å spise godt før jeg skulle tappe.
 
Skjønte ikke helt ... Hva slags diett er det som er uforenlig med å gi blod?
Hvis du tenker slanking så har jeg drevet med kaloritelling tidligere. Holdt meg til det de dagene jeg ga blod også, men sørget selvfølgelig for å spise godt før jeg skulle tappe.
Ikke for å gi blod men at man generelt går på diett og om man da holder seg dietten den dagen også [emoji4]
 
Ikke for å gi blod men at man generelt går på diett og om man da holder seg dietten den dagen også [emoji4]
Men hvorfor i all verden skulle man ikke det? Hva slags diett gjør at man ikke kan gi blod? Med mindre «dietten» går ut på å ikke spise, da. Da er det dumt å gi blod. Men da burde man kanskje kutte ut blodgiving og heller få hjelp med de problemene man har.
 
Artig spørsmål. Hvis det er en diett som gjør deg slapp og uten overskudd eller du spiser lite eller ikke spiser i det hele tatt før givningen så anbefaler jeg å spise litt mer den dagen i alle fall. Husk å oppgi evt kosttilskudd.
Og: vi er alle på en eller annen form for diett:p
 
Artig spørsmål. Hvis det er en diett som gjør deg slapp og uten overskudd eller du spiser lite eller ikke spiser i det hele tatt før givningen så anbefaler jeg å spise litt mer den dagen i alle fall. Husk å oppgi evt kosttilskudd.
Og: vi er alle på en eller annen form for diett:p
Går på lavkarbo, fulgte dietten idag så tok meg en flaske vann etterpå og stakk ned på apoteket og kjøpte en allevo healthy choice som har lite karbohydrater, følte meg mye bedre idag enn de andre dagene jeg har gitt faktisk så glad jeg holdt dietten [emoji16] men nysgjerrig hva andre tenker og hva de eventuelt ville gjort
 
Back
Topp