Blir vi fire i løpet av 2018?

Lykkelita94

Andre møte med forumet
Hei :Heartpink

Etter litt lengre tid med snoking her inne på forumet og lesing av andre dagbøker så tenkte jeg at jeg like så greit kunne opprette min egen dagbok.

Jeg er 23 år, mamma til en herlig liten gutt på 2 år og forlovet med en fantastisk mann på 26 år. Denne mannen er ikke barnefar til min sønn på 2 år, men tidens mest fantastiske bonuspappa som vi elsker overalt. Vi har ønsket oss barn ilag, men hadde i bunn og grunn tenkt å vente til neste år men, jeg hadde spiral og følte meg gravid - fikk gravidlignende symptomer så vi valgte å ta en test - den var negativ så spiralen gjorde jobben sin bra den. Men vi ble begge ganske lei oss, og fant ut ilag at tiden var inne for å nappe ut spiralen å begynne å prøve :love7
Heldigvis for meg så har syklusen min alltid vert stabil på 28 dager og var helt stabil etter utak av spiral( noe som btw gjor dritvondt for den greia hadde jo grodd seg fast!!)

Jeg fikk TR: 15 September. Så forventer EL: 29. september. Dette blir vår første prøveperiode.

Mannen jobber offshore så dette blir også den eneste prøveperioden før jul vi har. Han kommer hjem i morgen.

Jeg gleder meg :Heartbigred
 
Tusen takk :Heartred

Hadde eggløsning sist Fredag så er idag 3 dpo. Gleder meg til å teste til etter helgen :hello2
 
7 dpo - ømme pupper, litt uvel, sinnsykt lite energi+ en del murringer i magen og korsrygg. Idag kom min lille skatt hjem fra pappaen sin - sååå godt å endelig kunne klemme og kose på han igjen <3
 
10 dpo - tok test idag, Negativ. Men forventet heller ikke positiv da jeg ikke testa positiv før ikm med han første.
Puppene er enda veldig ømme og idag har jeg sovet hele dagen.. tester på nytt på onsdag tenker jeg :)
 
Tusen takk! <3

Desverre så tviler jeg mer og mer på at jeg er gravid nå - mensen har enda ikke dukket opp og ja jeg har en del symptomer. Men jeg er redd for at jeg innbiller meg en del. Skulle ha TR på fredag og har fått blendahvite tester hele helga. Så har bestemt meg bare for å vente på tanta og prøve på nytt. Mannen reiser på jobb og er borte 2-3 uker nå, så blir vell ikke neste gang jeg har eggløsning men den etter der igjen :)
Kanskje ta å prøve meg på temping? Skal ta å slappe helt av nå, nyte mini og kose meg med mannen som snart reiser ut på jobb :)
 
Håpet er ikke ute før tanta er på besøk. Krysser fingrene for deg jeg:)
 
Tanta bestemte seg for å komme i natt - kjedelig :(
Så da er jeg CD 1 og PP2.
Mannen reiser offshore i morgen og kommer hjem om 14 dager - rett rundt eggløsningstider i følge kalenderen på telefonen. Håper han ikke må stå ekstra uke..
 
CD 2

Som jeg hater mensen og at mannen har reist på jobb. Samtidig greit å ha mensen nå som han har reist, men blir vell litt ekstra emosjonell nå da.
Håper at mannen kommer hjem til eggløsning, visst ikke så blir jo dette ei pause fra prøvingen denne gangen. Prøver å ikke bli stressa å tenke for mye men det er jammen meg ikke så lett! :p
 
CD 4
Da drar tanta sin vei igjen. Er veldig glad for at hun alltid har kort visitt.
Begynner ikke å tempe denne gangen, jeg vil prøve å slappe av mest mulig. Så spørs det jo og om mannen i det hele kommer hjem til eggløsning. Får bare vente å se, slappe av og nyte mini når han endelig er hjemme på mammauke igjen <3
 
CD 8 PP2
Forventer EL rundt CD 18.
Ligger i hardkjør med treningen for tiden, det gjør så godt på kroppen i tilegg så får det tankene mine litt bort.
Koser meg med sønnen min denne uka, vi deler han 50/50 jeg og barnefar. Kjenner jeg gruer meg litt til helga, for er ikke så gøy å være helt alene hjemme når mannen er offshore og sønnen er hos bf. Får prøve å finne på noe koselig med noen venner.
Mannen overrasket meg med blomsterbud og alkoholfri cider på døra i går, han er så god den mannen der <3
Det er så deilig å kjenne kroppen uten noen form for prevansjon, ingen humørsvingninger!
 
CD 30 PP2
To dager igjen til jeg kan teste! woho! Kunne jo selvfølgelig ha testa nå og, og vurderer litt å kjøpe tidlig test på butikken idag. men er så redd for å bli skuffa igjen :banghead: puppene er super ømme - men det kan jo pga mensen og ellers er jeg ganske forkjøla så jeg kan heller ikke kjenne noen tegn sånn sett.
Om spiren ikke sitter nå, så blir det ikke noe før til etter nyttår da det ikke passer inn i, og med at mannen er på jobb:yuck:
 
Da kan vi skrive inn CD 5 og PP3.
Denne måneden reiser mannen ut akkurat når jeg skal ha eggløsning. det er kjipt det.
 
CD 2 PP4
Mannen reiste ut 2 dager før eggløsning, vi hadde aksjeinnleggelse dagen han reiste - men det holdt ikke. Nå er vi inni en ny prøveperiode, litt frustrerende syns jeg. Ble jo gravid med et uhell sist gang... Denne prøveperioden er heldigvis mannen hjemme heeeelt til neste syklus. Krysser og håper for at denne gangen blir vår tur :Heartred
 
Da dere...
Jeg gav opp å oppdatere da jeg ble så lei meg av å aldri bli gravid. Nå har jeg tatt noen tester, mensen er uteblitt: Hva syns dere? Kan dette gå? skulle hatt mensen i går /dag :) øverste tok jeg for tre dager siden, midten i går, nederst idag tidlig
 

Vedlegg

  • 26857516_10154872438342202_1517518053_n.jpg
    26857516_10154872438342202_1517518053_n.jpg
    60,7 KB · Visninger: 39
Var ikke no tvil nei, endelig :Heartred:Heartred
 

Vedlegg

  • 26803960_10154873197567202_326862462_n.jpg
    26803960_10154873197567202_326862462_n.jpg
    126,1 KB · Visninger: 21
Back
Topp