Blir tynnere og tynnere, men vekten står rolig.

Krösa Maja

Forumet er livet
Altså jeg har alltid vært for tynn, jeg er en slik som får kommentarer på spis kake du har ikke vondt av det, har du spist, sikker på at du er mett nå osv. Så jeg prøver å legge på meg i det minste holde vekten for å slippe sånt. Jeg har klart å beholde 3 kilo av de 40 jeg la på meg i svangerskapet, men nå ramler alle buksene mine av meg, må ha belte på alt til og med de buksene som var litt trange i sommer.
Så hva kan det være når vekten står rolig? Noen som har opplevd dette selv?? Svært frustrende :p
 
Trener du? Kan jo hende at vekta di blir gjort om til muskler istedet? :)
 
Er ikke unormalt at vekten fordeler seg anderledes på kroppen etter et svangerskap.
Dersom du trener kan det hande du har mer muskler enn fett en før, muskler veier mer enn fett
 
Trener du? Kan jo hende at vekta di blir gjort om til muskler istedet? :)
Er ikke unormalt at vekten fordeler seg anderledes på kroppen etter et svangerskap.
Dersom du trener kan det hande du har mer muskler enn fett en før, muskler veier mer enn fett

Trener ikke mer enn at jeg har tre aktive barn:p haha
Men kanskje det er ettervirkning fra svangerskapet ja det er jo en mulighet kanskje :)
 
Så rart da at du ikke går ned i vekt.. Her gikk jeg ned masse etter amming
 
Hm. Muskler? Større pupper? Faktisk en del vekt i de :p Virker ut som de eneste to mulige forklaringene for meg men ;)
 
Og vekt er heldigvis ikke alt ;) Jeg har blitt mer bevisst på å måle (du trenger jo ikke måle når buksene faller av deg da :p ) i tillegg til å veie meg :) Da får man et helhetlig bilde
 
Hm. Muskler? Større pupper? Faktisk en del vekt i de :p Virker ut som de eneste to mulige forklaringene for meg men ;)

Pupper???? Haha de er ikke der lenger. Gått fra E til A på 1 år... Uff hihi
Tror ikke jeg har fått muskler heller, selv om jeg er svært aktiv med barna :p
Derfor skjønner jeg ikke helt dette :)
 
Pupper???? Haha de er ikke der lenger. Gått fra E til A på 1 år... Uff hihi
Tror ikke jeg har fått muskler heller, selv om jeg er svært aktiv med barna :p
Derfor skjønner jeg ikke helt dette :)

Haha da har vi oppklart det :p

Men da er jeg blank altså....
 
Jeg vil ikke ned i vekt, det holder nå. Vil heller ikke bli smalere :)
Nei forstår det. Men amming kan gjøre at du blir tynnere. Hvis du har fått en del muskler i ettertid sier holder de jo vekten ca stabil. har desverre ingen anelse om hva som skal til. Spise masse Sundt og trappe ned på amming?
 
Nei forstår det. Men amming kan gjøre at du blir tynnere. Hvis du har fått en del muskler i ettertid sier holder de jo vekten ca stabil. har desverre ingen anelse om hva som skal til. Spise masse Sundt og trappe ned på amming?

Ammer ikke, straks ett år siden jeg sluttet ;) hihi
Men amming er ikke lurt om man ønsker å beholde litt vekt..
 
Back
Topp